område utan päls

Marsvin har en kal fläck bakom öronen, så det är helt normalt.
Ja, men det är mycket större, och även längre bak. Men tack ändå!
Syns tyvärr inte på bilden. Men jag skulle gissa på att det är den vanliga kala fläcken dem har där bak. Men syns som sagt inte på bilden tyvärr
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Blev tyvärr en väldigt dålig mobilbild, ska fixa bättre bild imorgon :)
Tycker också det ser ut som den vanliga kala fläcken de brukar ha :)
Ska som sagt ta bättre bilder imorgon med kameran.Även då ta bilder på nykomlingen! Så tacksam över era svar med saken är den att det är mycket större en den kala fläcken de brukar ha vid örat, men tror det är från mötet med den nya. Tack ändå, kommer bilder imorgon om hinner!
å vilken bra fråga för jag har tänkt ställa exakt samma. Min ena har mkt större och kalare fläck längre bak än mina andra två tjejer och är nervös för att nått ska vara fel. Det är ju inget annat men känns som att fläckarna blivit större men är inte säker. Kan med försöka få in en bild om det är okej?
Alla marsvin har inte lika stor kal fläck , jag har flera som har olika stora :) beroende på ras :) så tycker inte ni ska oroa er :) , så länge de inte är rött och iriterat
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 

#8 Men snälla….ha inte så bråttom och läs igenom och rätta det du har skrivit innan du skickar iväg det.
De är normalt alla marsvin har de 🙂
#10 & #11 Jag tycker att det ser normalt ut på bilderna 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
va skönt. :-)
Mina marsvin har också de :) så de är helt normalt :)
~
Detta låter super! Men saken är ju den att hon inte haft det innan, men ska kolla henne lite noggrannare när jag kommer hem. #10 och #11 det ser på ett ungefär likadant ut, bara det att Bellas sitter lite längre bort från örat.
kollade noggrannare på hennes öron, och det var nog ett litet sår hon hade fått. Nu ser det jätte fint och har läkt jätte fint, och nya strån börjar växa upp igen!
Tack så jätte mycket för era svar och tankar!
okej. hoppas det är normalt i alla fall och hoppas inte området blir större för er.
ja :) Tack!
så har båda mina marsvin. Jag tror också att det bara är vanliga kala fläckar! 🙂