Sov gott älskade Elsa
I morse när jag kom ner till djuren så låg min älskade tant död :'( Jag misstänkte att det var nära då hon inte riktigt varit sig själv de sista dagarna, trött och inte lika snabbt framme för godis, men det var ändå en chock att hitta henne.
Elsa kom hit med sin syster som omplaceringar 2010, hon var då fyra år. Det var meningen att de skulle flytta vidare men de blev kvar. Elsa har verkligen varit en klippa och vilken hjälp jag har haft av henne! Hon har varit den självklara ledaren som med bestämd men helt igenom vänlig tass har sett till att flocken har varit harmonisk och att alla trivs. Varje gång jag fick hit en bråkstake så fick hon bo med Elsa för Elsa visade direkt hur man skulle uppföra sig. Till och med Nellie, som pryglade både kastrat och ungar, fick hon ordning på <3
Hon brukade ställa sig på bakbenen i buren och tigga om att få kli och godis och vilken som helst kunde gå in och bara lyfta upp henne. När min lillasyster kommer hit så är det Elsa hon har gått till direkt, inte ens hälsat på de andra utan det var Elsa hon ville kela med. Lika med pojkvännen.
Och nu finns min tant inte mer, ingen oändligt klok, vänlig och fridfull virvelblick möter oss längre när vi kommer ner :'(
Jag saknar dig Elsa, världen är inte densamma utan dig
Så sorgligt att höra.. Det låter som att Elsa var en helt fantastisk gris. Kramar och styrka till dig 🌺
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Usch vad tråkigt :( hon låter som en toppengris som tyckte mycket om sin ägare. Må hon vila i frid. Styrkekramar till dig från mig också!
;( kram
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
Styrkekramar!! ❤️
Fina, fina Elsa. Vila i frid sötaste tanten ❤️ Hon hade ett härligt flockliv hos dig Lyan.

:-(
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Tack <3
Känner mig lättad över att jag och mamma tog upp med lillasyster att Elsa kanske inte skulle finnas så länge till sist de var här. Så hon var lite förberedd.