Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1242 ggr
Linnea1990
2013-10-30 12:44
0

dolt nummer!!

Nyss så ringde någon tjej till mej från sthlm och frågade om ja hade Marsvinsungar till salu när jag sa ja så skratta de i luren å la på Ganska besviken nu…

pinku
2013-10-31 03:11
0

Märkligt. Har du annons ute nu eller? Jag tror tyvärr de flesta uppfödare får prankcalls,och även mail. Barnsligt, men det är bara att strunta i :)

Tex&Tillman
2013-10-31 12:37
1

Jag har fått två bus ringningar om marsvin. Fast båda dem bus ringningarna gick mkt längre än så.

Första gången var det en kille som frågade en massa seriösa frågor om marsvinen för att sen ha mage att pruta på dem. Till sist skrek han i telefonen; Ge mig Bruce, jag vill ha Bruce. Och sedan la han på.

Andra gången var det en tjej som spelade dum och utländsk. Jag hörde direkt att detta var en busringning, då inte ens utländska personer låter så. Hon insisterade på marsvin som jag flera gånger sa var sålda. Till sist sa jag med bestämd och irriterad röst; Lägg av med dem här j****a samtalen. Och sen la jag på luren.

Linnea1990
2013-10-31 17:51
0

Ska sätta ut annons till helgen de är flyttklara nästa vecka

[erikam]
2013-10-31 17:54
0

Oseriöst telefonsamtal har jag inte råkat ut för än. Däremot ett flertal "skojiga" mail och mail från personer som inte har en susning om vad de pratar om. Sånt får man skaka av sig helt enkelt. Det är tråkigt men det viktiga är att man vet var man har sig själv och sina mål och åsikter när det kommer till försäljning av djur.

Lyan
2013-10-31 19:33
0

Jag blev uppringd av en som ville köpa min skinnyhane för det var lättare att koka soppa på ett naket marsvin än på ett pälsat. Lyckades aldrig lista ut om hon menade allvar eller inte :-/