Nyårslöften?
Personligen avskyr jag nyårslöften, dock ska jag envisas med att ha ett par stycken varje år. I år är mitt löfte att älska och värna om mig själv mer, för det är jag värd.
Har ni några? Om ja, vill ni dela med er av dem? 🙂
Det tycker jag du gör rätt i! Själv så ska jag ska börja på itrim i januari. En helt ny livsstil får det bli för min del :)
Jag kör väl med den där gå-ner-i-vikt grejen, som jag brukar göra. Men det lär väl misslyckas i vanlig ordning.
#2 Om du redan är inställd på att misslyckas innan du ens har börjat så är det ingen mening att börja. Ha lite förtroende för dig själv :)
#3 Bättre att vara inställd på att det går åt skogen så kan man bara bli positivt överraskad.
Kommer inte att ha löften men kommer att ha mål 🙂
#2 Fast tänker man negativt blir det i regel negativt, då känns det ju inte lönt. Bättre att peppra sig själv, tänka framåt och tänka positivt, Större chans att lyckas och brukar kännas lättare och mer motiverande också.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag borde väl banta… det borde jag verkligen… fast…
Så måste jag gå och lägga mig tidigare på kvällarna så jag hinner sova ordentligt blir så trött annars ju.
Jag säger som #1
Jag har också som mål att komma igång med löpträningen på riktigt igen.
Vibys Clincy (a.k.a Frans) har som nyårslöfte att vara lika fantastisk under 2014 som han varit under 2013.
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
🙂
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare