Aw vilken goding. Grattis!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh hej vackra flickan 🙂 Jag hoppas att ni får det underbart tillsammans!
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Tack :-D Hon är så härlig! Supertam och inte ett dugg rädd! Och så har hon världens coolaste frissa. Har inte kunnat få någon bra bild men hon har en riktigt fin ridge över nästan hela ryggen så på sätt och vis lite synd att hon är rexad för hon hade nog varit en riktigt snygg ridgeback annars. Men hon är mycket mer unik som hon är nu .-D
Fast har haft lite svårt att hitta kompis till henne för hon är så mild så de andra bossar runt på henne. Just nu sitter hon ensam så hon får äta ordentligt innan jag provar att sätta henne med Yokan
Åh älskade Mozza! Jag kommer sakna henne, därför känns det helt underbart att hon flyttat till dig ❤️ Hon är så vacker, prinsessan.
#5 världens sötaste bild
råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂
Men guuud vad bedårande!! Vad avundsjuk man blir x)
Så söt hon är man blir kär 😍

Men åh vilken gosig tjej :-)
Hon tackar så mycket :-D Min lilla prinsessa <3
Nu verka Mozza äntligen känna sig ordentligt hemma :-D Har varit lite orolig för henne då hon har varit väldigt ranglåg och tillbakadragen och det är inte alls normalt för henne men nu provade jag att sätta henne med Dovv och Spike och nu verkar hon trivas mycket bättre :-D Lite förvånad faktiskt för Spike kan vara väldigt dum mot nya marsvin men nu när Mozza har bott in sig verkar det som att hon tycker att det är kul att det äntligen händer något istället för att bo med snälla/tråkiga Lisen
Åååh hon är helt underbar 😍
Är det en rex? Vilken färg?
#13 Hon tackar så mycket :-D
Hon är rex ridgeback men det finns även möjlighet att hon också är lakeland så en riktigt unik tjej. Färgen är (väldigt ljus) lilac/saffron.
Så äntligen har jag en rex igen :-D Har haft sådan rexabstinens då jag inte varit rexlös sedan början av 2005
Älskar den andra bilden, ser ut som att hon sitter och ler :) söt!