Närbilder
Tog lite bilder i helgen och jag gillar verkligen marsvin i närbild. Startar därför en tråd och bidrar med två egna. Fyll sedan på, för visst måste ni ha bilder tagna ganska tätt inpå där man ser fina detaljer.
Först ut är foxipaien Teodor som är född 17/12 som visar sin fina näsa

Marsvins nosar är så mysiga :-)
Det här är en av mina favoritbilder. Tagen häromdagen på en väldigt (!) dräktig Boo. 😍
Jag vet att det är dags att klippa klorna men det får vänta några dagar tills bebbarna är där. Vill inte bråka med henne just nu, hon är så tuuuung…
#14 Otroligt läcker 😍
Gandalf lilla nos :)
Arancos fina öga! :)
Denna bilden på Aranco har varit med i en annan tråd men han får vara med här med :)
Gandalfs öga :)
Gandalf och Aranco :)
#13, men gud vilka bedårande morrhår!! :)
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
#15 Ja, det är hon verkligen! Hennes syskon var lika märkliga i färgen och hur mycket jag än funderar och klurar så kommer jag inte på ett bra svar så kallar henne för lilac pgp för det är det som stämmer närmast (dock ingen erkänd färgbenämning).
#22 Då skulle du sett Ais morrhår när han var liten. Som längst var de drygt 11cm! Men Spike på bilden har också imponerande morrhår!
Och nu bara för att jag börjat klura igen så kom jag på ett alternativ och det är grey sepia. Vet att tanken snuddat vid det tidigare, men kommer inte ihåg anledningen till att jag uteslutit det just nu :-/
#29 Haha tungan är ju helkul och
#28 Den blicken… "What you're looking at!?"
#13 så vacker!!
Vilka härliga bilder 🙂
#38 SO CUTE!!! ❤️
Familjefoto (-brorsorna ur kullen).
Deia, Lua och Daluca :)
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
#43 Men åååh, lille vän! :D
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white