Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 841 ggr
wingren
0

Forumsträff ?

Någon här som har lust att träffa andra med samma intresse? Jag hade tänkt se om man kanske kunde få ihop ett gäng och träffas. Med eller utan marsvin. Jag personligen har ingen i min bekantskapskrets som har eller är intresserade av marsvin. 

För övrigt bor jag i Halland, 1 timme från Göteborg med tåget :)

Linnea1990
0

Hade också vela träffa fler med samma intresse! :)

jag bor i Hudiksvall "Glada Hudik"

Frida B
0

Håller med, hade varit jättekul att träffa andra marsvinsnördar! Bor i Lerum, 20 minuter från Göteborg :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

wingren
0

Till hudik från mig tar det ca 9h så det blir värre, men lerum är ju i närheten! :D Då är vi två från söder hittills ;)

#1 Förhoppningsvis svarar fler så kanske vi fixar en norr, mitt o en söderträff? ;P

Frida B
0

#3 jasså? Vart bor du då? :D

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

wingren
0

Falkenberg, det är ju inte NÄRA NÄRA, men nära :p

Frida B
0

#5 haha jaha, ja men det är hyfsat nära ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Madde_Warrior
0

Jag bor i floda det är bara lite nära hahaa :) #6

Better than a thousand hollow words is one that brings peace

Fridaaaa
0

Vore kul men befinner mig nere i Blekinge, kan inte åka allt för långt tyvärr.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

wingren
0

Hur långt är det mellan Floda och Gbg då?

Blekinge, det är mot öland och neråt va?

Fridaaaa
0

#9 Japp neråt, vid Skåne och Kronoberg 🙂 Inte allt för långt till Öland heller

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Madde_Warrior
0

25 minuter typ lerum och floda ligger i samma kommun Vet ju inte om jag kommer komma på forumsträff dock ..

Better than a thousand hollow words is one that brings peace

wingren
0

Om det är några från samma håll som är intresserade skulle det kanske kunna ordnas med samåkning? :)

wingren
0

Putt :)

Tex&Tillman
0

Hade varit kul, men även jag bor neråt i landet. I Växjö, kronobergs län.

Frida B
0

#7 åh kul! :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

wingren
0

Tänker att det skulle vara lättast att vara hemma hos någon, blir oftast inte lika stelt och konstigt då :p Jag ställer gärna upp som värd men är ju en förutsättning att man kanske är minst fem personer åtminstone ^^

Frida B
0

Nja, jag är så mesig så jag åker inte hem till någon "okänd" person… Haha :p

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Marsvinsmamman
0

TS: Här finns en falkenbergare till! Kul!

wingren
0

#17 Nej man kanske kan arrangera ett samtal via skype eller något först så det känns lite säkrare, :) eller ta med en kompis eller om man har en chafför med sig som kollar så det är reko och sen tar en vända på stan medan man ses :P

#18 Men va roligt! :D