Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettaktivering
Läst 2349 ggr
mia13
3

fleecepåsar?

Undrar var man hittar dessa fleecepåsar eller vad det heter som marsvinen kan gosa in sig i. Tror mina skulle uppskatta en sådan. Någon som har koll på bra inköpsställen på nätet där de säljer sådana och annat kul för de små grisarna?

🙂

jossanElsa♥
1

Fleecedreams på facebook har kanske såna

Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉

Svado
2

_Charlie här på sidan gör fantastiskt fina grejjor!

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

[Wildfire]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp det stämmer att jag syr "myspåsar" fast jag kallar mina för "Digletts"! :) Syr även grottor, tunnlar och massor av annat speciellt anpassat för marsvin! Kika gärna! 

https://www.facebook.com/pages/Fleecedreams/156752164494170?fref=ts

mia13
0

Ok! Tack,ska ta en titt!

🙂

mia13
0

Glömde! Har du  #3 en hemsida med bilder på det du sytt eller är det FB som gäller?

🙂

[Wildfire]
0

#5 Än så länge ingen hemsida då jag har fått skjuta upp det tills vidare. Men det är pågång med både hemsida och en webshop inom en snar framtid! Just nu har jag bara facebook-sidan tyvärr! Märkte att jag har lite dåligt med bilder på alla produkter men ska ordna det, är det bara "myspåsarna" du är intresserad av/nyfiken på? Skulle isåfall kunna sy upp tre olika så får du se modellen? :)

mia13
0

Kollade runt nu precis på din FB sida och såg lite tunnlar som såg jättefina ut. Visst skulle även vilja se lite  myspåsar :) Hur går det till med betalning?

🙂

[Wildfire]
0

#7 Vad kul att du gillar tunnlarna! Jag har tre olika tunnlar, den som är mest populär är den korta skumgummitunneln, även sk "Hide n snugg" med tillhörande pad i botten! Antar att det är den du menar? :) 

Jag syr även en längre variant som också är väldigt populär! + såklart mjuka tunnlar, sk "rullar" som är gjorda av bomull, fleece och ett lager vadd. Ändarna på denna modell kan man vika upp om man så vill! :) Mycket populära av skinnysar bland annat!

Då syr jag upp tre olika digletts och postar bilder på facebooksidan imorgon, runt 12.00 någon gång! :) 

Hos mig betalar man i förskott till mitt personkonto, kan även erbjuda en överföring via Swish om man har det, enkelt och bra!

Fridaaaa
0

Rekommendera med _charlie här på iFokus, hon har hemsida också 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Wildfire]
0

Jag har inte glömt att lägga ut bilderna på mina uppsydda Digletts, bara blivit lite försenad i planeringen. Bilder kommer istället i eftermiddag!

mia13
0

Fint! jag tar en titt!

🙂

[Wildfire]
1

11# Nu har jag äntligen fått upp bilder på facebook-sidan! Jag bifogar en bild på en av "myspåsarna" här nedanför också! :) Just denna har fleece på insidan men kan även sy den helt i bomullstyg om man så vill!

[Mintassen]
0

Myspåsar kallar jag dom undra om man kan hitta någon som gör xl storlek så de passar en kanin  av större storlek 😉

[Wildfire]
0

#13 Jag har aldrig sytt "myspåsar" till kaniner förr dessvärre, bara korgar men jag såg ditt meddelande och har svarat dig nu så ska se om jag kan hjälpa dig!