Nytillskott
Jag tror inte jag visat upp mina två senaste grisar som flyttat in?
Här är iallafall Pinkie eller Marsipangrisen/Lortgrisen som hon kallas
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Och här är en samlingsbild med Marsipangrisen och kastraten Yster (samt vita fluffet Bianca)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Som små söta flodhästar.❤️
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
#3 Flodhästar. Det var nog det bästa ordet jag hört till dessa små nakna fisarna.😂 Ska jag använda mig av i fortsättningen! 😉
#0 Dem var jättefina!😃
//Med vänliga hälsningar Ida
Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎
Ja de är så söta dessa flodhästar. Det är en bra beskrivelse när någon undrar hur nakenfisar ser ut 😉
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Ja, de är mer lika hippos än grisar, som vi så ofta kallar dem för, de små sötnosarna.❤️
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
Min kompis sa häromdagen att hon tyckte nakenmarsvin såg ut som små söta flodhästbebisar :D
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
#7 Åh så vacker! Påminner om mina andra två mörka flodhästar, Alice är lika rund å go!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Dom är ju hemskt söta. 🙂
Har sagt att jag aldrig ska skaffa skinnymarsvin, men dom orden får jag snart äta upp ;P
#10 Dom är inte bara söta, har fyra stycken nu och jag märker att de är faktiskt mer framåt och nyfiknare än alla de andra marsvin jag har och haft under åren. De är väldigt roliga att ha att göra med - bland annat när det är dags för städning, mina andra går direkt till andra sidan buren medan nakenfisarna är både i soppåsen, smakar på sopen, brottas med skyffeln eller försöker puffa på mig
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#11 Låter underbara 🙂
Såååå söta! Och ja, florhästar tänkte jag också på! :D
#7 Ååh myys :)
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white