Det här e Åska!
Nu visar jag två söta bilder på åska…. bilder på Blixtra kommer någon gång i slutet av denna vecka eller början på andra veckan :)
Vad är det för raser i henne? Det e lite virvel och på baken e hon långhårig jag e också nyfiken på vad det e för färger hon har 🙂
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
En till bild på Åskan eller hockeyfrillan som jag och mina polare också kallar henne 😃

Men åh hon var då för söt :-)
Vad det är för raser i henne är nog omöjligt att säga. Hon är en söt pet 🙂 Härliga färger!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh, vad söt! Abessinier är verkligen jättefina.
Medarbetare på Social fobi iFokus
Hon är cream/black/white och inte av någon särskild ras. Marsivn behöver inte vara korsningar mellan raser utan det behöver inte ens finnas ett spår av rasdjur i henne. :) Virvelpet kan man säga om man vill.
#2 visst ar hon 😍
#3 jo, En Pet e hon garanterat då hon har väldigt långt hår på baken och virvlar längre fram xD Åska tackar å bugar :)
#4 Hon e Pet alltså det finns säkert lite Abessiner i henne men hon har även långt hår på baken som kommer att kräva långhår så hon e lite gott å blandat <3
#5 Ok, jaha :O Vad konstigt, fast jag pysslar ju inte med avel så jag har ju ingen aning….det enda jag vet e att hon har långthår på baken/sidorna samt virvlar så hon e väl av rasen gott &blandat :P
Virvelpet kan man ju också säga iofs
Hon var KANONFIN! Helt bedårande!
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman