Bokhylle bur
Nu är jag sugen på att se hur era bokhylle burar ser ut :) Alla för lägga in bilder! BOMBA MIG! :D
MVH Lovisa och kaninerna.
hmm… kanske en dum fråga… men kan dom inte hoppa över kanten och ramla ner eller har man galler över?
Kan inte detta med marsvin då därför min fråga :)
alla dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet
#2 Det beror på hur hög kanten är :)
Never look down on someone unless you're helping them up ~
#4 älskar den 😍 Ska nämligen bygga en bokyllebur med min pappa så jag behöver lite inspiration :)
#5 Tack! Mina små verkar gilla den, den är rymlig, och dessutom ganska dekorativ! 😂
Vilken bokhylla har du som du ska bygga om? 🙂
#6 Ska göra om min gamla bokhylla :) vet inte vad det är för modell tyvärr men den kommer att bli rymlig :)
Vad kul, lycka till!😃
#8 åh tack så mycket :)
#10 Det är typ exakt likadan som hon på youtube's. :D
Precis! :) Det var från Laura jag fick själva idén ifrån.
Ska göras om lite grann och ny höautomat är beställd.
#10 jag skulle ta bort höhäck helt och hållet, det finns alldeles för många fall där marsvin fastnat. Man tänker att, nää inte mina grisar inte. Och så är olyckan framme i alla fall. Sen kan marsvin få rygg, och nackbesvär av höhäck eftersom de måste rycka loss hö, plus att deras munnar sitter så pass till.
Visst är det tråkigt att det blir pissigt och dant men man får lov att städa ofta så går det endå.
#2 Marsvin är ju rätt fega så de kollar innan de hoppar och hoppar inte om det är långt ner. :) Min bur står för närvarande på golvet och de kollar och tvekar innan de hoppar ner därifrån (de får inte hoppa, de ska gå på rampen, men om nåt lockar just där… ;))
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Acharial
Snygg. Vad har du i botten?
Når de vattenflaskan? Jag satte min mycket lägre och så satte jag fast en hållare för vattenflaska till cykel.
Jag tyckte om din övervåning. Själv gjorde jag 2 likadana våningar istället, med en ramp till övervåningen. Då kan jag även ta bort rampen och stänga igen hålet med en lucka, så har jag 2 burar.
#16 I botten på övervåningen? Det är en bokhylla bara precis som sidorna. Har även en plastmatta på golvet på båda våningarna med akvariumsilikon runt kanterna. Materialet jag använder på övervåningen är annars vanlig toa-lätt.
Vattenflaskan är lite för högt uppsatt i min bur och kommer tas ner så fort jag får stativet till glasflaskan från Living World. För närvarande ser det ut som ett bastuaggrigat. O_O
Det är rätt smart att göra som du gjorde! Jag ville mest att det skulle se så snyggt ut som möjligt utan att faktiskt tänka på vad som är praktiskt vilket jag kommer få sota för i framtiden. 😭
#17 Men den är himla snygg, buren! ;)
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
#1 Var har du köpt `rören´ som du har i din bur på filmen? 🙂