Vad är det?

Kommer heller inte in….och jag befarar att jag har en del djur med 20 i hunger :(
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Kommer inte in :/
#1 marsvinsspelet.com
Kommer inte heller in. 😕
Fortfarande nere..
Nä nu blir jag orolig för mina spelgrisar! Det går ju äntligen bra för mig också. Det får inte krascha nu!
Inser hur spelberoende jag blivit.🤪
#7 har sett det, kul :-D. Hon brukar återställa till den dagen det krashade så det är nog ingen fara!
#8 Tack! För dig med kan man lugnt påsta. Grattis!
Jag planerar alltid en omgång i förtid så jag är så sugen på mitt nästa avelsprojekt. Skulle vilja ha ett par konton till. Fast då skulle man väl inte få tid för sina riktiga marsvin.🤪
Nu kör jag selfar på ena kontot och nonself dalamtiner på andra. Det har blivit så att nästan alla är golden. Så nästa omgång vill jag inte ha golden då tänkte jag köra rödögda selfar från vitt till saffron och lila beige på ena kontot och nonselfar i samma färgskala på andra… Låt det bli november.😉
8# tror det går bättre för dig, har hamnat på pos 2 fn i min ras. Men försöker ta mig upp, men det är kämpigt.. :/
Jag mailade sus till hennes mail för någon timma sedan, för att försöka få lite feedback. Men jag har inte fått något svar..
men som du säger, det fungerar fortfarande inte…
Uppe igen !!
Nu funkar det inte
Har mailat… igen… men igår satte hon inte igång det förrän efter 22:30
Nu är det igång igen
Var tvungen att kolla upp vad detta var och spelet ser ju astråkigt ut, endimensionellt so to speak. Sysslar nog hellre med den riktiga varan haha!
Jag kan inte komma in på hemsidan.
jodå, fungerar..
Funkar! Men det är backat lite. :-)
#17 Ge det en chans. Det är riktig genetik bakom vilket är fantastiskt egentligen man kan lära sig mycket på att spela. Man kan exprimentera hur mycket som helst med rolig färgavel om man vill det eller försöka klättra på utställningslistorna om man vill det eller samla bäst i färg och ras om man vill det. Det är ett helt fantastiskt spel med tanke på att man kan välja att göra vad man vill av det inom de givna ramararna. Jag tycker det är helt genialiskt, spännande och fullkomligt beroendeframkallande.😃
Ursäkta att jag snor tråden lite nu, men jag tänkte bara berätta att jag precis skaffade mig två konton på marsvinsspelet, har redan köpt på mig ett helt gäng marsvin och planerat några kullar. AmandaBorg och BorgAmanda heter jag där. 😃

Coppermine och Jumjums
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Marsvinsälskaren!
Skata och Starbar heter mina konton.
Jag heter vad jag heter här =)
Föresten godisgrisen… du skulle ha hetat godis och grisen istället :P
godisgrisen tillsammans Hehe ;)
#26 Hö hö ha! Ja kanske det men Skata är ju svanska översättningen på magpie och Starbar är ett av mina favoritgodis så man kan känna igen mig.😉Faktiskt så var både Godisgrisen och Chokladfabriken redan upptagna i spelet har jag för mig så jag fick hitta på något annat.