Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1205 ggr
[Lindizen]
1

Fästa vattenflaskan?

Hej alla och god fortsättning! Står här hemma och försöker bygga en bur med 0 tålamod och är rätt irriterad just nu. Försökt allt för att komma på något bra sätt att hänga fast vattenflaskan i hyllan men det är isåfall att borra lite hål? Det är lite bråttom och behöver alla tips jag kan få, haha! O gärna bild om ni har möjlighet! Tack :)

Storip
0

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

Fridaaaa
0

Flaskhållare http://www.biltema.se/sv/Fritid/Cykel/Tillbehor/Flaskor-och-hallare/Flaskhallare-27071/ har jag sett vissa har.

Om du inte vill ha skål istället?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lindizen]
0

#1, tack! Jag vill helst inte beställa från internet då jag vill ha flaskan färdig direkt när dom kommer :) tack åndå! #2, gillar inte skålar! Aldrig haft o kommer aldrig ha de till mina djur :-) blir så smutsigt o äckligt! En sån du länkade borde fungera! Dom kanske har på team Sportia eller nåt sånt?

Fridaaaa
0

#3 Jag har skålar till kaninerna, blir varken smutsigt eller äckligt 😉 Har den på upphöjd plats 🙂 Mer naturligt för dem att dricka med.
Men har ej skålar till marsvinen, har med flaska, gick sådär till dem hehe

[Lindizen]
1

#4 kanske får ha skål då… Helt omöjligt att fästa flaskjäv*ln!

Fridaaaa
0

#5 Sök här på sajten på bokhylleburar så ser du lösningar folk har 😃

Tjarles
0

Jag köpte en flaskhållare för cykel i en sportaffär, passar till  600 ml flaska för gnagare, dom mindre kan ramla ur

BuGoG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi fäste en slags gallerdel på insidan av bokhylleburen. En sådan gallerdel som på bilden (bilden är tagen på google bara för att visa). Sedan satte vi bara fast vattenflaskhållaren på den

Fridaaaa
1

#8 Man får dock inte ta bilder från google hur som helst, länka istället 🙂 (olagligt att sno bilder nämligen).

Jarado
1

Jag har också tagit galler från den gamla buren, och satt fast flaskan i det. Då kommer den upp lite också. Med cykelhållaren blev det för lågt när allt strö kommit dit.

BuGoG
0

#9 Jo jag vet men tänkte att det inte gjorde något när jag skrev att den är från google. Vet att det är förbjudet men trodde inte att någon skulle bry sig om det..

Fridaaaa
0

#11 Fast google är bara en sökmotor så säger inte vart ursprungsbilden kommer ifrån. Vissa kanske inte bryr sig men jag personligen som fotograferar mycket är itne glad om någon tar bilder utan att fråga.

BuGoG
0

#12 Ja jag vet att de är en sökmotor och att det är personers egna bilder. Det är inget att sitta och skria om. Jag vet att man inte får det och det och att jag skulle ha skickat en länk :) Kan vi släppa det nu?