Halt när vän dött?
Hej! Det är så att mitt ena marsvin dog imorse. Nu har kompisen börjat halta. (3 mån) Har aldrig haltat innan. Kan det vara något sånt att hon är ledsen och det visar sig så? Hon har fått en ny vän
Livet är en film och du är regissören, så se till att göra den bästa filmen någonsin! Peace
Tror mer på skada. Har hon och nya kompisen bråkat och gjort upp rangen kanske?
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Nja haltande och ledsamthet skulle jag säga inte hör ihop.
Tror också mer på skada eller sträckning
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej dom gick bra ihop direkt. Iofs så sprang hon runt som en tok när pojkvännen skulle ta ut Baileys. Men konstigt för det var inte så igår
Livet är en film och du är regissören, så se till att göra den bästa filmen någonsin! Peace
Är väl sällan dom blir förlamade i så ung ålder. Då tror väl mer på det ni skriver. Hon lixom vaggar fram så hon släpar inte.
#4 Du kan inte filma det?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nä hon vill inte gå riktigt, ligger och smaskar under höet nu. Men är att hon går lite som en anka mef bakdelen
Det skadar inte att ge extra C-vitamin. Det kan vara brist om hon inte fått tillräkligt via kosten. C-vitaminbrist kan ge bakdelsförlamning. En rejäl bit paprika eller några korn askorbinsyra på gurka är att rekommendera, och gör att hon blir bra ganska fort om det är frågan om det.
Eller så är det helt enkelt ett dominans beteénde måhända? kuttrar hon medans hon vaggar fram?
The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers
Nej inte sånt beteende. Haltar typ. Och när man tar i henne så skakar hon typ. Känns ändå som att det är något med att den andra dog. Varför skulle hon bli halt just nu? :-/ Jag vet inte och vet inte heller om de går på 1 timme