Rest in Pace!
Min älskade Silvern och marsvin nummer 2 har i går kväll strax innan 24:00 somnat in för alltid. Endast 2 år gammal och var helt frisk och pigg annars och som nu lämnar sin kompis Floss som bara är 6 månader gammal och som nu letar efter en ny bur kompis. Gärna en vuxen på 2 år som är van att uppfostra marsvins bebisar. Den nya marsvinet ska var lugn och helst ranglåg. Har ni ett marsvin som psaar att fortsätta att uppfostra lilla Floss som är lugnet själv och inte skulle göra en fluga illa men som gillar att busa. Hör gärna av er via PM här inne eller skicka mail med bild till marsvinsliv@hotmail.com. Att resa med tåg är inga problem då jag brukar åka på utställningar. Vila i fred Silvern och hälsa till din bästa vän Bragd.
Sorgligt att förlora en älskad gris! Vila i frid, Silvern!!
Var bor du?
Stackars marsvin! Rip silvern!
Kommentaren är redigerad på grund av att delar av den bröt mot Marsvin i Fokus regler.
#3 Vad extremt elak kommentar.
Vila i frid lilla marsvin, och varma kramar till dig TS!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Beklagar!
#3 Vad är det för elak kommentar? Jag förlorade 2 marsvin inom loppet av 3 veckor, då är det inte synd om mig heller då….
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Dena lilla söta marsvins bebis som får smeknamnet lill Silvern flyttar in till Floss om 2 veckor ❤️
Alltid lika jobbigt att förlora sina små grisar 😕R.I.P Silvern ❤️