Burbildtråden
Jag vill se bilder på era burar! :) Hur stora är de, hur många bor där, vad har ni som bottenmaterial och vad för prylar har ni där inne till era piggisar?
Bomba på med bilder på bur och gärna innevånarna med! :) Om ni har flera burar och vill visa piggisarna som bor där kan ni skriva "Bur 1" och sedan "1:1 Milly 1:2 Tilda 1:3 Hulda" som exempel så det blir tydligare att hänga med vilka som är var. :) Så först burnummer och sedan piggynummer så att säga. :)
Men, burarna vill jag se iallafall! 😃
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Puff
Shit vad snygg bur, jätterolig och ren! #3
#6 vilket marsvinsparadis! Tack för inspirationen, ska precis bygga om min bur:)
Fina burar alla har! 🙂
Haha skulle inte kunna ha en sån bur utan tak, har haft ett marsvin som var och klättrade på gallret och nästan upp i taket 😂
Vad kul och se så många fina burar! 🙂
#9 Haha, oj, har aldrig varit med om ett sånt "apigt" litet marsvin. 😂
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Helt underbara små habitat!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#2 saltstenar är inte bra för marsvin. Förlåt om jag låter uppnosig eller om ni tycker jag är dum som påpekar det men man vill ju alla marsvins bästa och det är bra att informera de som fått fel uppgifter 🙂 Så om jag var du skulle jag direkt ta bort saltstenen, då den ökar risken för urinsten osv.
»♛❣❣Hälsningar❣♛«