Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 1114 ggr
philippazon
5

Så lycklig

Idag så bestämde jag mig för att mina marsvin MÅSTE ha en ny bur, och då fixade jag en. förut hade dom två ihopsatta gallerburar var och en på 100x60 och jag fick panik för att jag tyckte det var på tok förlitet (de har endast bott där i 3 veckor). nu har dom en ny bur som är 195*60cm och jag älskar det, dom verkar redan mycket gladare mot varandra och jag kan klappa dom i buren och allting. dom är underbara små varelser och jag vet inte hur jag ska uttrycka min glädje för att dom är mina två ❤️ jag kan ju inte krama, de skulle gå sönder för jag har så mycket glädje 😃

åhh jag behövde bara skriva av mig <3. Vad har ni för burar till era?

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

Fridaaaa
0

150x60 till två gossar :) Ännu större hade inte varit fel, men får inte plats :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Smålandsbrud]
0

En gallerbur på 100cm på längden bredden är ej mätt ;) Ska fixa en bokhyllebur till dom i sommar :) spara ihop lite till den med

ondskefull
0

Var hittade du buren? :33 Just nu har jag en 170*70 bur tror jag (jag kommer nt alls ihåg jag gissar bara men det är en stor 'kanin' bur om man säger så) till mina grisar men jag letar efter en större bur då jag tycker det känns lite, lite för 3 grisar

philippazon
0

#3 jag  gjorde den själv :)

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

emiliasv
0

Kan du inte lägga upp en bild? :)

philippazon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja visst. Den ser inte så stor ut på bilden som den är i verkligheten :) Jag jobbar på ett tak till buren, men de hoppar inte över kanten ändå och jag har alltid stängd dörr så de kommer inte så långt. (sorry för dålig bild)

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

philippazon
0

Den är lite bredare på ena kortsidan. Längden på båda långsidor är 195cm och längden på ena kortsidan är 68cm och längden på den andra är 93cm :)

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

Fridaaaa
0

#6 Åh så vill jag med ha det xd

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.