detta är jerry!
Jerry är den yngsta av mina 2 grisar, han är född i september :)
Han är en peruan och är inte helt tam än, dock blev han mycket tamare efter att han fick en ordentlig klippning i förrgår och badning igår :) Han älskar paprika och brukar småbråka med sin rumskompis ben 😍 Han tycker det är okej att jag plockar upp honom och äter gärna ur min hand :)
ni kan gärna presentera era marsvin om ni vill, kul att höra och se andras djur :)
Vanja
och som ni ser är luggen inte fin, måste klippa den hela tiden annars ser han inget och jag får inte det till att bli snyggt. haha.
Vanja
Aww vilken sötis! ❤️
I'm out 
Taack 😊😊
Vanja
😊😊
Vanja
Sötnosen 💛 fin liten kille! Låter som vår namnlösa nya kille halv vild
Hur ser eran lillkille ut då? 😊 aa lite halv vild är jerry också men det blir framsteg och han blir nog tam snart :)
Vanja
Vilken sötnos :)
Vanja
Här är mina två älsklingar, två bröder Darwin(Orangea) & Snobben (svarta) 😊
Hade marsvin när jag var yngre, hade någon kull och så men sen var jag utan grisar i några år. Sen blev det att jag tog hand om dessa två då deras framtid inte såg så bra ut… Så nu har dom en stor innebur, utebur och ett helt rum som jag släpper ut dom i så dom får springa runt varje dag. Samt massa gos i knäet 😉
Be the change you want to see in the world
-Gandhi
Vilka fina :) va bra att du tog hand om dom så att dom har det bra,lät som att dom har det jättebra med dig :)
Vanja
Haha vad tufft :) va söt jasmine är! 😊
Vanja
Nej vilken sötnos Minto var 😊
Be the change you want to see in the world
-Gandhi
Hihi tack han har tagit alla oss med storm pga han söthet :)