'Säker' tråd?
Ja-a, jag har ingen aning om i vilken grupp det här inlägget hör, men vi får chansa. c; Hejsan! Jag tänkte fixa lite 'gnagsaker', eller ja, låter väl mer bekant om man säger chewtoys. Tänkte då hänga upp lite träbitar och kottar i någon sorts tråd, funkar det här? http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-photo-thick-thread-bobbin-wooden-table-image35774805 Hittade inget bättre exempel, men just sådan 'tråd' som man kan hitta överallt. Är det säkert att gnaga lite på? Om inte, vad kan man annat trä igenom saker de kan tugga på? Åh hjälp, världens krångligaste inlägg, men jag hoppas någon förstår. c:
~ Rheen.
Det känns inte som att ofärgade natursnören borde vara farliga men jag har ingen direkt stor erfarenhet av hampa och jute snören vid pyssel. Kommer inte ihåg om den är väldigt trådig. Om det är samma snöre som används till katt klösbrädor så smular den ju mest bara upp sig.
Jag ser ingen fara i att använda det på prov iallafall och se hur det trådar sig.
Ta inte mitt ord för det dock, jag är ingen expert på det här. 😂
Generation to generation, I will never die. I will continue to live aslong as I´m alive.
I see, tack så mycket! Tänkte mest bara så att det inte var någt superdupermega farligt med just dessa snören. (Ja, förövrigt var ju snöre ett tre gånger bättre ord än 'tråd', hehe.) Som bara jag inte visste om, har tyvärr lite av den erfarenheten från förr. c; Tack igen #1!
~ Rheen.