Bra hö?
Är detta hö bra för marsvin, och hur länge räcker en påse till två marsvin tror ni?
49 kr för runt ett kilo hö är väldigt väldigt dyrt. Samma granngården kan ha småbalar inne bland lantdjurstillbehören för en 130 kr och då får du runt 16 kg istället. Men ännu bättre är att köpa direkt ifrån bonden, jag betalar 20 kr för en småbal.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Okej! Tack!🤗
Jag tror att jag kan hitta bättre, har kikat runt lite och det finns från bonde, men visst måste det vara HÖ, och inte ensilage eller hösilage?
#2 Ensilage och hösilage är nog svårt att få tag på i så pass små förpackningar. När man öppnar dom ska de konsumeras inom några få dagar.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag är lite osäker på om detta är samma dogman hö som man köper på ica? Isf är det nog det sämsta hö man kan köpa.. Har du inte körkort eller bil brukar man säkert kunna ordna utkörning ifall du hittar bra hö från en bonde. =) Jag betalar ca80kr per bal nästan 100kr med utkörning då. Lite dyrt visserligen men det är värt det för mig =)