Behov av omplacering
Nu börjar det oundvikliga närma sig. Jag har blivit sjuk och kroppen börjar säga emot. Jag har inte längre den energin jag vill att lägga på mina vackra och underbara grisar, utan nu får de mest mat, klorna klippta och lite klappar och kli under hakan. Men jag vill att de ska ha så mycket mer! Någon som kan låta dem springa ute och busa!
Jag bor i Linköping, jag har 4 stycken grisar. 2 stycken peruan honor som är 4 år gamla, och 2 teddy hanar som är 3 år gamla. De är alla väldigt keliga och härliga.
Jag förstår att det säkert inte är någon som kan ta hand om alla fyra, men det viktigaste är att flickorna inte splittras.
Finns det någon i Östergötland med omnejd som kan ge mina älsklingar ett bra liv, så hör av er så pratar vi vidare!
Puss på er
Har du bilder?
Har du bilder?
Har du bilder?
Förlåt, det råkade bli trippelt…!
Puff! Snälla underbara människor, jag skulle bli så extremt tacksam om någon bara hade möjlighet att ta två. Jag kan försöka fixa transport runt nästan hela södra Sverige bara de får en chans till ett fint hem.
Det finns en grupp på facebook som heter "Marsvin köpes/säljes/omplaceras" som är välbesökt. Gå med och lägg in en annons där med
https://www.facebook.com/groups/247953435301563/
Lycka till 🙂