KÖPES UNGAR
Hej! Jag har två helt underbara systrar här hemma i rasen virvel. Men jag har nu (såklart) fått ett ryck och vill ha en till… Jag har tidigare haft tre marsvin. Och nu är jag då sugen på att ha det igen. Så om det finns någon där ute med en lämnad liten hona (pågrund av allergi eller bara att ni inte fått den såld) skriv gärna till mig då!! Jag kan tyvärr inte ta emot en hane. Mina tjejer är inte kastrerade. Jag finns i Stockholms området, jag betalar SÅKLART! Och vill gärna köpa OMGÅENDE. Kram på er :)
Varför så bråttom? Du är inte intresserad av kastrerade hanar? Rekommenderar att du kollar facebook eller blocket.
Haha varför jag har bråttom är för att jag vill så gärna ha den nu… Har inget tålamod!! Har kollat blocket, där finns det bara hanar, åtminstone i stockholms-området. Men om det finns någon söt liten kastrerad hane där ute så absolut, honom vill jag gärna ha då :) Skulle egentligen kunna ta två hanar då, eftersom att dem flesta säljs i par, speciellt om det är pågrund av allergi… Men hör gärna av er :)
Förstår att du är uppspelt! ;)
Tycker verkligen att du ska leta kastrat! Hoppas att du har koll på att du kanske måste ha två okastrerade hanar i ett annat rum eller längre bort, för annars kan de börja slåss för honorna. Fast när min kompis passade mina två hanar och hon hade två honor var det inga problem överhuvudtaget.
Har du lust att åka till Stockholm eller om du rentav bor där, kanske Marsvinshjälpen har något av intresse. Utöver det tycker jag att facebook är bäst :)