Bokhyllebur
Jag hade tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder och uppdatera om en Bokhyllebur jag tänkte bygga.jag ska har 2 st billy bokhyllor på varandra (2 våningar).de är 80 bred och 202 lång. Kommer uppdatera varje gång jag har gjort någon förändring(:kom gärna med tips om olika saker (;ni kan gärna lägga upp bilder på era burar.skriv gärna saker man ska tänka på (:förlåt för långt inlägg.
Själv har jag en bur på 200*200 du behöver nog inte tänka så mycket du bestämmer själv hur du vill ha, det
Ok men har någon något tips på hur man lär marsvinen att gå på en ramp eller kan dem det utan inlärning (:
Ok men har någon något tips på hur man lär marsvinen att gå på en ramp eller kan dem det utan inlärning (:
Ramp funkar se till ha saker som inte dem skadar sig
Okej ska man ha som lister på rampen eller kan den bara va som den är?
Du kan ha lister om du vill behöver inte dem kanske vill hoppa ner från rampen på sidan
Hur hade du tänkt bygga buren
Nedre delen är klar😘.så dem fick flytta in där så länge (:haha sängen ska inte stå där igentligen dem har flyttat på den(;buren uppskattas iallafall många glädjeskutt har man fått se.
Snygg
Tack så mycket mer uppdatering kommer❤️En söt bild på grisarna också💕(:
Söta marsvin
Tack😚
Snygg bur :-)
Mvh Linnea
Måste bygga lite burar själv
Tack😘
Imorgon kommer nog övervåningen får jag hoppas (:
Du måste visa sen
Det ska jag när det blir färdigt (:❤️