Ny värd här!
Hej!
Jag tänkte bara meddela att jag nu blivit er värd här inne. Så alltså, jag kommer hålla koll här och se så allt sköts! Jag hoppas och tror att vi kommer ha roligt tillsammans och att den här sajten blir den bästa😉 Om ni har några förslag för förbättringar eller synpunkter får ni gärna skriva detta i kommentarerna eller till mig privat!
Hoppas ni tycker detta är lika kul som jag!
Ida Adler
Grattis!🎉🥳😊
#1: tack så jätte mycket!
Ida Adler
Vad kul!
Vad roligt! :)
Mvh
Mig
Det den här sidan verkligen behöver är en aktiv värd. Det var bra länge sedan.
Tipsar om att börja göra någonting åt löpsedeln. Det finns inlägg där från 2008, 2010 och 2012. Det ger inte precis intrycket av att det händer någonting här.
- Redigerat 2022-04-21 15:35 av Ljungåsen
#5: Absolut, ska jag kolla över det! Tack för du sa till.
Ida Adler
Kom på ytterligare två saker.
Sajtens Lexikon är rena katastrofen, och består bara av trådar som absolut inte borde vara Lexikon. Riktiga lexikontrådar finns inte alls.
Etiketterna behöver ses över. Efter porteringen till nya iFokus så "försvann" en massa gamla Artiklar. De finns säkert någonstans, men går inte att hitta via etiketten Artiklar i alla fall.
#7:
Tack för du säger till! Jag har sett det, jag ska sätta mig en dag snart och fixa till allt. Men jag tar lite i taget🥰 Om du har något mer förslag eller höjdpunkt kan du bara skriva!
Ida Adler
Lycka till 🌸
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#9: tack så jätte mycket!
Ida Adler