Välkommen, Ester!
Åh vad söt hon är! Och vad vackra alla dina marsvin är, speciellt Taylor!
#1: Tack! Jag tycker också att alla mina marsvin är otroligt gulliga.
Ester har inte bott med kastrat tidigare, så det var nog lite av en chock för henne att träffa Taylor. Han var precis lagom intensiv, och skötte introduktionen väldigt bra, den här gången. Tidigare gånger har han varit yngre, och inte alls haft samma pondus. Då tar det längre tid innan harmonin infinner sig.
Ja så är det väl, alla mina honor har växt upp med min kastrat så jag kommer inte ihåg hur det var första gången. Min kille är väldigt snäll och försiktig och det märks verkligen att alla tjejerna tycker mycket om honom, han skapar ett lugn i flocken. Det är verkligen bra att ha en kastrat tillsammans med honor. Hur gammal är Taylor?
#3: Han är lite drygt tre år, så ordentligt vuxen.
Som yngre var han väldigt försiktig, och de äldre honorna jag hade då var definitivt de som bestämde. Han hade inte en chans, då. Nu har han som sagt vuxit till sig och är en utmärkt flockledare.
- Redigerat 2024-07-28 16:19 av Ljungåsen
#4: Min kille var likadan i treårsåldern. Nu är han fem och har gått tillbaka lite. Men han är ordentligt vacker fortfarande.
#5: Jo, det brukar väl bli så när de blir äldre.
Du får väldigt gärna starta en tråd om dina marsvin. Jag tittar gärna på bilder.
#6: Okej! Vad ska jag skriva och så då? Som en liten presentation och bild?
Eller kanske bars bild och namn.
#7: Presentation och bild låter jättetrevligt, tycker jag.
Okej!
#9: Kanske dum fråga men jag är ny på att skriva diskussioner på iFokus. Ska jag göra en ny diskussion per marsvin eller skriva och lägga bilder i tråden? Eller hur ska jag få rätt bild i rätt ordning?