"tingat" ett marsvin

Vilken snygging. Lycka till med honom.
Men är han kastrerad? Har för mig att du har en hona?
Marsvin 4-ever
.
Så fin han är :) Lycka till!
Hanna
#1 han kommer att kastreras innan han flyttar hit, sen ska de hållas åtskilda en tid innan de träffas! om jag uppfattat det rätt så är killen veterinär undersökt och bedömd vara i mkt god kondition för att kunna kastreras :)
Vad skojj! Lycka till :)
Vad kul! Lycka till med honom 
Synd att det inte gick att ordna med Majestic, men nu har du ju räddat ett annat marsvin istället 
Nej,så söt!
Det var en gullig kille det, lycka till med honom !!

Så roligt!
Han var en riktig sötnos! :D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Vad fin han är :) Hoppas kastreringen går bra.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Tänk bara på att det tar några veckor innan han är helt "säker" gällande sperman.
Marsvin 4-ever
.
#11 japp jag har extra bur så jag tänkte att han får stå intill så att de kan prata och gosa genom gallret sålänge, har du koll på ungefär hur många veckor?
#12 Tre från kastreringsdatum ;)
Mvh Felicia
på torsdag hämtar jag honom! då var det ca en vecka sen han kastrerades, så de får gå och snacka genom burgallret ett tag innan de får gå ihop :)
#15 Vad kul! :)
Mvh Felicia
Nu är Noel hemma! en lugn och trygg herre som inte verkar bry sig nämnvärt om flytten *s* sitter och mumsar hö och har inte ens upptäckt att det går en flicka i buren bredvid och då sitter Tillya ändå och ropar och skriker på honom!!
hehe han kanske spelar svår flörtad? ;P
#17 hehe han kanske hade kunnat lämnats in till dem utan kastrerin ;) … om han är så lungn.. ;)Hoppas det fortsätter att gå bra !
Kan man kanske få en länk till omplaceringshemmet ?
Skulle vara super !!
#20 Finns om du klickar på "Länkar" i menyraden här på sajten :)
Mvh Felicia
#21 Man tackar ;)