Bokhyllebur
Jag kommer göra om en bokhylla till bur åt mina småttingar, två killar, Mio och Melvin. De har bott hos oss i drygt en vecka och jag har hittat massor med bra information och tips på den här sidan! Tack!!! Vi är alldeles nya när det gäller marsvin.
Jag har kollat runt på trådar ang detta men jag hittar inte det jag undrar över vilket är hur man fäster plastmattan på bästa sätt i buren. Fånig fråga men ack så viktig att det blir bra!
Andra tips mottages också tacksamt!
Det jag körde var silicon i kanterna och trälim i resten av buren! Hade vaxduk och det fäste klockrent för mig!
Inga frågor är fåniga, fråga på bara om du känner dig osäker! 
Tack! 
Idag har jag varit och fixat lättströ på granngården, pratat med ett stall så vi får köpa hö och så har jag en bokhylla i förrådet som skulle passa perfekt till killarna…… De ska ha det bra här hemma hos oss! 
Ingen orsak! 
Låter toppen verkligen, det tror jag garanterat att dom kommer att få! Du får fota och visa sen hur buren blev!
alltid lika roligt med bilder!
Bor du utanför södertälje???? :) Nykvarn? :)
Ja, Nykvarn utanför Södertälje! 
Vad skoj :) ja bor i södertälje :) ja ska också göra en bokhyllebur till mina små grisar =) har två tjejer!
Jag fäste vaxduk i buren med häftpistol (högt upp). Tror det är lättare om man skulle behöva byta sen.