Jag!
Ska ställa 3 honor och 2 hanar i pet.
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
Vi kommer att vara hemma och vänta på att det kommer en kull ungar. Med kull beräknad den 29:e vill vi inte vara borta hela dagen. Tråkigt på ett sätt eftersom det sällan är utställningar på avstånd så det går att åka över dagen men rolig anledning att stanna hemma.
Är det någon som åker från Dalarna, inte allt för långt från Mora och har möjlighet att transportera ett marsvin till utställningen så får ni hemskt gärna höra av er.
Lycka till, ni som ska dit!
Var ligger det någonstans? :)
Jag ska dit. Har anmält sju djur så det kommer att bli att göra. 
Ftra klara tre till all piffa det sista på och bada. Packa och göra i ordning transporterna har jag också kvar att fixa. Nervös och överladdad som alltid…
Vi ses!

#4 Vretstorp ligger söder om Örebro
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Ser fram emot att höra hur det gick för er som var där idag :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Jag är jättelyckig det gick så bra för mina djur!
Chokladfabrikens Terabyte fick äntligen sitt sista cert och är nu Svensk champion!
Chokladfabrikens Troja fick sitt tredje silverkort och är nu Guldpet.
Botti blev Bis Pet 2!
Chokladfabrikens Doris fick ett cert.
Chokladfabrikens Space, Chokladfabrikens Cruella de Vil och Chokladfabrikens Eulalia fick vl inga fantastiska resultat men helt okej.
Så stolt över mina fina marsvin!

#9 Grattis!!!
#9 fantastiskt G! Wow säger jag bara!Men vad konstigt att Villan inte fick något? hon har ju också jättefin linje! Fast klart doris fick cert det ser man ju sån goding till harlequin hon är!
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#11 Domaren var mycket förtjust i Cruella men hon fick bara 7 på öronen (med all rätt de är bedrövliga) annars hade hon säkerligen fått cert.
#12 rackarns, du får ta o massera ut hennes öron 24 timmar om dagen 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#9 Grattis! Vad roligt! :D
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Jag är mer än nöjd. Silversurfarn vann PET-finalen, och var nog det största marsvinet på hela utställningen.
Tiger Lily kom 5:a i PET-finalen, blev guldpet. Sen slog hon till och knep ett cert. Domaren var mycket entusiastisk över åtminstone halva henne. Och hon fick det trots öronveck.
#9 & #15 Grattis igen! Så himla roligt!
För oss gick det också bra!
Caspian fick 91p och blev BIS Pet 3.
Napoleon fick 90p.
Estelle fick 91p och fick hederspris, "Första bevingade marsvin domaren sett". Hon har nämligen virvlar på ryggen som får pälsen att likna vingar! Hon fick förövrigt 14p på päls, vilket ju är väldigt skoj!
Luna fick 90p
Polly fick 91p och blev BIS Pet 4.
Dessutom fick vi med oss hem en ny vän, Myosotis Katowice (nonself grey/golden/white).
Ha ha ser ni vad skojigt det blev!
I Petfinalen i Vretstorp var det fem placeringar:
nr 1. Flockdjurs Silversurfaren, Arinah på MiF
nr 2. Botti, Godisgrisen på MiF
nr 3. Caspian, imoon på MiF
nr 4, Polly, imoon på MiF
nr 5. Flockdjurs Tiger Lily, Arinah på MiF
Grattis #15 & #16 mina kära vänner det här gjorde vi bra! Lycka till med Katowice att få äga ett så fint djur och en av de sista Myosotisdjuren är en ära och en vacker gåva som ni kommer att förvalta på bästa sätt.
#16 - Åh, har du köpt Katowice? Skulle så hemskt gärna vilja se en nytagen bild på henne om du kan ordna det :) Hennes mamma bor hos mig och Katowice bodde också hos mig en tid förra sommaren efter att jag hämtat dom hos Karin. Hade varit kul att se hur hon utvecklats :)
Hanna
#20 Men åh lilla gos!