Välkommen Ella!

Född: 2012-02-17
E: Chokladfabrikens Xbox
U: Flockdjurs Kisel
Får jag lov att presentera Ella, vår nya marsvinstjej! Hon har bott här i snart 3 veckor, och fram tills idag har hon kallats "Lånegrisen Ella" då hon egentligen kom hit för att få en kull med Edward, för att sedan flytta tillbaka till Stockholm igen.
Idag har det dock bestämts ihop med Eulwen, att Ella ska stanna hos oss.
Ella är en vit magpie med de största och tätaste ögonen jag sett. Nu syns dom inte för hon ligger som synes och sover så gott på bilden, men jag ska bjuda på en ögonbild senare. ;)
Jag vet inte huruvida hennes täthet mellan ögonen är uppskattat eller ej bland domare. Hos mig får de dock högsta poäng, och det är ju det enda som räknas. ;)
Välkommen hit lilla Ella!
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Grattis till ditt ny tillskott. :)
Vad kul! :) Söt hon är :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Då vart det officiellt då! Fast det anade jag redan från början att hon skulle bli kvar.
Lånar ut honor för avel är inget jag gör bara så där och kommer nog aldrig att hända igen. Ella införskaffades av mig lite på impuls för att hon var så söt och rent stamtavlemässigt passade in hos mig men efter en tid så insåg jag att jag förmodligen inte skulle använda henne i min avel, så när "vi" insåg att hon skulle kunna ha ett syfte hos _Charlie istället så gjorde vi så här.
Nu hoppas jag att det blir fina ungar gjorda framöver!
#3 Hehe mjo, jag antog det jag också. Ville känna på det ett tag först bara men innerst inne visste jag att hon skulle stanna kvar om hon fick. ;)
Hon är riktigt go verkligen, en lugn tjej men med mycket bus i benen. :)
Vilken goding! Vita marsvin är bara så fina :)
Lilla fina Ella =) Grattis charlie!
Charlotta-B
#5 Det är dom verkligen. :)
#6 Tack så mycket! :D
Lotta och Jessi har agerat hotell åt Ella i lite drygt en vecka innan hon hämtades av mig, så dom är ju lite kompisar. ;)

Åh vad vacker hon är, grattis och välkommen Ella 
Ljuvlig! = )
Välkommen!
Tack tack hälsar vi! :)

Den vita saken var från början en papperstallrik som gröten serverades på. När den plockades ut var den bara en pappers….bit. :)
Åh, vilka fina ögon verkligen! :) Så man smälter.
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)