Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1034 ggr
Lyan
0

Stavning

Såg nu att egentligen stavas tydligen Xie xie Xíexie. Har sett bägge stavningarna men det sista är tydligen så som det ska se ut.

Ska jag ändra Xie Xies namn till Xíexie eller ska hon fortsätta heta Xie Xie? Det uttalas ändå lika

Abico
0

Ta det du tycker bäst om, det kvittar väl egentligen :) Själv tycker jag att det sammanskrivna ser snyggare ut.

Hanna 

Lyan
2

Det tycker nog jag också. Dessutom blir det ännu krångligare *flinar lite halvelakt* XD

Eulwen
6

Kan ge mig 17 på att du blir den som står och väntar lite extra länge innan du ska fram till domarbordet på utställningen med henne just bara för att tvinga någon stackare att ropa efter er…. Cool

Abico
2

#2 - Haha, ja kom inte till Västra bara så att jag måste ropa ;)

Hanna 

Lyan
1

Hihihi :devil:

jezzijezz
0

Hahahahahaha den va klockren Eulwen!! Tungan ute

Tycker oxå att det ser snyggare ut sammansatt!

Lyan
0

Jag gillar dessutom att det är ett í mitt i och inte ett i, vilket gör det ÄNNU svårare moahahaha XD

Tur att Jai och Ai är lätta att uttala :-P

Mamma Dovv är det heller ingen som kan uttala och hennes namn är ju egentligen väldigt självklart. Troligen tror folk att det är felstavat för jag har fått allt från Dove (engelskt uttal), Dove (svenskt uttal), Dow, Dååv och säkert något mer som jag inte kommer på nu.

juliino
0

Haha denna tråd ha roat mig på min lediga dag. Tackar för ett gott skratt Cool

Lyan
0

Så lite så ;)

Abico
0

#7-  Men Dovv är alltså precis som det är? Med ett kort o? Får då uttalar jag det rätt i huvudet ;)

Hanna 

Lyan
0

#10 Precis. Kort o och hårt v :-)