Grönsaker
Vill bara tipsa om att lidl har super bra grönsaker till kanon priser ;)
Haha jag var in ikväll och köpte på mig spetskål! Mycket uppskattat av mina små! 
Ja jag brukar köpa där när jag väl är i stan hehe :D
#1 Jag köpte spetskål med på lidl i torsdags till mina billigt hihi och likadant broccoli :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Jaha där ser man!
Ja spetskål är bra och mycket uppskattat, iaf hos mina tjejjor! Dem kastar sig över det på morgonen, fast broccoli är inte lika gott dock! Har du nå knep för att få dem äta det så säg till! 
#3 Ja mina älskar det :D Och bra vitaminkälla hehe :D
Mina älskar det naturligt hihi :D
#4 Att dina marsvin älskar broccoli naturligt hjälper inte mig!
Tänkte att det skulle vara bra om dem kastar sig över det då det innehåller massor av bra saker! Blir lite frustrerad då man bara vill deras bästa! 
#5 hehe du får säga till dina att det är gott och nyttigt! :D hihi :D
marsvin kan allt. Ett marsvin vi hade innan åt inga grönsaker mer än typ sallad när han kom till oss (inte bra behandlad och skött innan) men sedan fick han gå med ett marsvin som åt typ allt och då lärde han sig det :D
#6 Jo, synd att man inte kan "marsvinska" haha.. gud så lätt det hade varit då liksom! Bra grej som jag ska tänka på, tack!
Mina äter ju allt jag sätter framför dem nästan.. men just broccoli och blomkål gillar dem inte!
Har försökt länge med att få dem äta det men det lämnas bara, knasiga marsvin man har!
Jobbar där, så köpermed mig hem varje kväll/em till mina grisar ;)
#8 Jag har också jobbat på Lidl, blev kvar i ca 10 månader innan chefen anställde sin bästa kompis och tog alla mina tider! :/ Jag vantrivdes dom sista månaderna dock då det förekom en hel del vuxen mobbning. Stort dagis för vuxna kändes det som! Hoppas du trivs iaf och att du inte råkar ut för samma som mig!
#9 jag trivs till och från…. Vi har en tjej på jobbet som ingen tycker om.. Men våran dc avgudar henne tydligen så on kan bete sig hur fan hon vill… Butikschefena på Lidl tror ibland att dom kan göra va tusan dom vill. Men jag har en bra BC.
#10 Jag gissar på att vart man än hamnar så är det aldrig 110 % bra! Den andra Lidl-butiken vi har här är inte heller riktigt 100 %ig, tydligen var min gamla chef tillsammans med den butikens chef. Suck! Han brydde sig dock mer om sina anställda än henne, visserligen är hon bara 20 också. Ännu mera suck.
Jo det finns alltid någon som ska driva en till vansinne. Min BC var hemskt dock, trodde att hon kunde kräva vad som helst av en bara sådär. Var ju bara människa liksom och väldigt nedvärderande. Fick massor av skit för saker som jag inte ens gjort eller var mitt fel. Riktig vuxenmobbning, självklart skulle de ge sig på den nya och svaga, vilken var mig. Sista veckorna var vidriga.. gick ner från 30 h/vecka till knappt 2,5 h/vecka på bara några få månader. Den nya tjejen fick alla bra tider, alla förmåner, allt! Det var inte bara jag som råkade illa ut utan det fanns andra som blev illa behandlade.
Tråkigt att det ska vara så, fick ta till Handels för att ens få någon chans att vara kvar.. kort efter det så fick jag kicken haha. Känns ändå bra att jag slipper det där skitstället nu, önskar dock att jag hade mer skinn på näsan och tog modet till att sluta självmant än att det gick så långt. Men det var inte alltid skit, älskade att jobba där då kunderna verkligen lyste upp ens dagar, gillar när det händer mycket saker på samma gång så det jobbet var ju perfekt för mig, på ett sätt.