Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 523 ggr
[Snuttegris]
0

Välkommen U-turn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp som ni alla vet så flyttade lille söta Hugo hem till mig ifrån Fridaakesson och tanken var att han skulle kastreras och gå med mina honor. Men så kom vi på att man måste vänta minst tre veckor efter en kastrering innan man kan sätta ihop med honor och då skulle Hugo bli ensam. Då vart marsvin-90 så otroligt snäll så hon tänkte låna ut en hane till mig så att Hugo slapp vara ensam under dom tre veckor. Men så blev jag helt förälskad i denna lille hane så jag bestämde mig för att han skulle få stanna oavsett. Peppar peppar ta i trä, men just nu verkar Hugo och U-turn vara världens bästa kompisar. Dom har varsitt eget hus, men föredrar att ligga i samma tillsammans. Så välkommen älskade U-turn. Du är nog den mysigaste bebis jag någonsin har träffat. Så otroligt lugn och gosig i famnen och älskar att bli kliad på hakan. Tusen tack Gina för denna underbara pojk.

Snälla ignorera ölburken :)

Fridaaaa
0

Lilla godingen!
Skönt att det fortfarande går bra! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Snuttegris]
0

Ja det är verkligen jätteskönt och jag håller tummar så hårt jag kan att det håller i sig.

juliino
0

Grattis till nykomlingen! Håller tummarna för att det går bra för grabbarna! :)

[Snuttegris]
0

Tack så mycket Juliino :D

Sanni
0

Gud så söt! :) Grattis!

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

[Snuttegris]
0

Tack så mycket :D

[saphirasmarsvin]
0

Vilken liten charmgris :) Har han röda ögon? Det är så himla läckert med rödögda golden Kyss

[Snuttegris]
0

Japp han har röda ögon :D ja det är ganska snyggt faktiskt :D

[saphirasmarsvin]
0

Åh :) Vad skönt att de verkar ha hittat varandra. Hoppas det blir true match!

tantnett
0

Ja det är livsfarligt att låna marsvin. Tungan ute

Stort grattis till gullpojken och roligt att dom kommer överens.

Ja Marsvin-90 har underbart temprament på sina marsvin, har själv tre stycken från hennes uppfödning.

Men jisses är det tre stycken nu? Hjälp hennes uppfödning håller på att invadera mitt hem. Förvånad

Marsvin 4-ever Tungan ute.