Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 732 ggr
jezzijezz
0

Nu så!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I fredags fick vi hem vår goa tant Laptop aka Loppan från _Charlie!
Har haft en väldigt nervös helg men nu så…det börjar bli lite lugnare i tjejtrion Glad

Fendi som e 8 mån e ju storbitch ur alla mått mätta verkar acceptera nya flockmedlemmen även om hon tror att hon bestämmer vid maten. Juliette som e lättskrämd men mjuk å så snäll håller sig lite för sig själv men jag hoppas det vänder oxå. Första gången sen april då hon kom som jag har hört henne kurra å vagga runt.

Nu väntar vi ivrigt på lilla Baltimore som ska växa till sig å flytta hit! Kyss

Tack _Charlie! <3

jezzijezz
0

.

jezzijezz
0

.

Picasso
0

Grattis hoppas Loppans inflytande håller i sig :)

juliino
0

Grattis till din nya tjej! Håller tummarna för att Fendi blir satt på plats nu så att Juliette får komma fram lite mer. :)

jezzijezz
0

# 3

Hahahaha tack! Det smågnabbas fortfarande här men Fendi måste lära sig att hon e minst/yngst…hon ska inte vara först ; )

_Charlie
0

Gotanten, vilken fin bild! Härligt att det sakta men säkert går åt rätt håll! :)

Baltan växer på sig igen skönt nog, men det går väldigt väldigt sakta. Hon är nu uppe på 229 gram efter att hon tappade så mycket i vikt. Hon är dock stark, pigg och verkar helt frisk och som hon ska, äter, busar, myser och sprallar runt som bebisar ska göra. ;) Men växa har hon lite problem med. Jag hoppas det ska ta sig ordentligt snart så hon kan flytta hem till sin flock som väntar på henne. :)

Ge Loppan en rejäl kram från oss! ♥

jezzijezz
0

# 6

Hahahaha fick ta många bilder…i olika ljus! Måste skaffa ett nytt fotoställe! ; )

Ja dom fixar det nog…redan nu e det bättre än i helgen = )

Lilla söta! Hon kanske ska vara en sån liten nätt tös sen i vuxen ålder oxå? Men det e bra hon lägger på sig *heja heja* *skynda skynda* hahahaha längtar ju! Hade ett redan uttänkt namn till henne men ju mer jag har tittat på bilderna så dök det upp ett annat namn…bara så självklart lixom! ; ) fast det e hemligt än så länge! Flört

Loppan blir ganska bortskämd här av min dotter oxå…varenda en hon pratar med får minsann höra att hon har fått en REX…ja med stora bokstäver hahaha Tungan ute

jezzijezz
0

# 4

Sorry såg inte ditt inlägg! = /

Tack! = )

Ja håll tummar å tår att det blir ordning å reda i loppelådan = )

_Charlie
2

#7 Det är bra lilltjejen, REXAR (ja det stavas med stora bokstäver ;)) är bäst! Skrattande

jezzijezz
0

# 9

Å såååååå mjuka!!! Det visste jag faktiskt inte innan Skrattande tom min tonårsson som inte alls gillar marsvin tyckte hon va jättesöt å mjuk!

_Charlie
0

#10 Ja visst är dom, det är svårt att tro när man tittar på dom eftersom de ser så sticksiga ut och heter strävhårs. ;)