Nu så!!!
I fredags fick vi hem vår goa tant Laptop aka Loppan från _Charlie!
Har haft en väldigt nervös helg men nu så…det börjar bli lite lugnare i tjejtrion 
Fendi som e 8 mån e ju storbitch ur alla mått mätta verkar acceptera nya flockmedlemmen även om hon tror att hon bestämmer vid maten. Juliette som e lättskrämd men mjuk å så snäll håller sig lite för sig själv men jag hoppas det vänder oxå. Första gången sen april då hon kom som jag har hört henne kurra å vagga runt.
Nu väntar vi ivrigt på lilla Baltimore som ska växa till sig å flytta hit! 
Tack _Charlie! <3
Grattis hoppas Loppans inflytande håller i sig :)
Grattis till din nya tjej! Håller tummarna för att Fendi blir satt på plats nu så att Juliette får komma fram lite mer. :)
# 3
Hahahaha tack! Det smågnabbas fortfarande här men Fendi måste lära sig att hon e minst/yngst…hon ska inte vara först ; )
Gotanten, vilken fin bild! Härligt att det sakta men säkert går åt rätt håll! :)
Baltan växer på sig igen skönt nog, men det går väldigt väldigt sakta. Hon är nu uppe på 229 gram efter att hon tappade så mycket i vikt. Hon är dock stark, pigg och verkar helt frisk och som hon ska, äter, busar, myser och sprallar runt som bebisar ska göra. ;) Men växa har hon lite problem med. Jag hoppas det ska ta sig ordentligt snart så hon kan flytta hem till sin flock som väntar på henne. :)
Ge Loppan en rejäl kram från oss! ♥
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
# 6
Hahahaha fick ta många bilder…i olika ljus! Måste skaffa ett nytt fotoställe! ; )
Ja dom fixar det nog…redan nu e det bättre än i helgen = )
Lilla söta! Hon kanske ska vara en sån liten nätt tös sen i vuxen ålder oxå? Men det e bra hon lägger på sig *heja heja* *skynda skynda* hahahaha längtar ju! Hade ett redan uttänkt namn till henne men ju mer jag har tittat på bilderna så dök det upp ett annat namn…bara så självklart lixom! ; ) fast det e hemligt än så länge! 
Loppan blir ganska bortskämd här av min dotter oxå…varenda en hon pratar med får minsann höra att hon har fått en REX…ja med stora bokstäver hahaha 
# 4
Sorry såg inte ditt inlägg! = /
Tack! = )
Ja håll tummar å tår att det blir ordning å reda i loppelådan = )
#7 Det är bra lilltjejen, REXAR (ja det stavas med stora bokstäver ;)) är bäst! 
# 9
Å såååååå mjuka!!! Det visste jag faktiskt inte innan
tom min tonårsson som inte alls gillar marsvin tyckte hon va jättesöt å mjuk!
#10 Ja visst är dom, det är svårt att tro när man tittar på dom eftersom de ser så sticksiga ut och heter strävhårs. ;)