Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 856 ggr
miss-starfield
0

Satin?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg i en annan tråd som fick mig att få upp ögonen för satin och dess sjukdom som e kopplat till det. Men just att dem e extra mjuka typ och fglansiga fick mig att tänka på två av mina tre honor som jag nte vet deras föräldrar på. Jag tycker dem e väldigt mjuka och väldigt blanka i pälsen därav tänkte jag bara höra vad ni tror efter att ha sett bilder på dem så jag kan hålla extra koll på dem så att dem inte visar tecken om de skulle vara satin.

Bättre vara observant om risken skulle finnas än att dem lider för att jag står ovetandes. Så klart kan ni inte svara säkert men jag tänkte ni är nog kunnigare än vad jag är.

Även en tusenmilafärd börjar med ett steg.

/Pernilla

miss-starfield
0

syster som e lite lättare att visa men jag anser bilden missvisande jag tycker hon e blankare i verkligheten men hr bara mobilen att fota med.

/Pernilla

miss-starfield
0

denna var lite lite bättre på lilltösen.

/Pernilla

Lyan
5

Inte satin :-)

[copicaddicted]
0

sök på google efter satin så ser du direkt att man ser en markant skillnad :)

[SeZret]
0

satiner är släthåriga :)

[texel]
0

kan vara ^^

Lyan
1

#5 Rasen satin är släthåriga. Hårlaget satin kan vilket marsvin som helst få om de får två anlag av satingenen.

#6 Marsvinet i tråden är inte satin

[texel]
0

Näe, marvinet är ju inte en satin.. A rasen satin är ju släthåriga, men det finns ju satinperuaner, satintexlar osv.. #1 Vad söt! :D