Kallhäll 28/10
Snart är det utställning i Kallhäll. Det brukar vara väldigt trevligt där och ofta är det många marsvin anmälda. Lokalen ligger väldigt nära pendeltågsstationen så det är lätt att komma dit. Passa på att komma dit och titta även ni som inte ställer ut.
Själv anmälde jag alldeles nyss 5 djur, alla till Petklass och en av dem även till rasklass.
GP Flockdjurs Silversurfarn
Flockdjurs Sindra Star
Flockdjurs Tiger Lily (som ställs i ras oxå)
Klockaregårdens Söt Lakrits
Nybackens Star Queen (gör utställningsdebut)
Hade velat men de är långt bort :(
vi hade kommit om de inte var för att jag var i finnland då med klassen på musikal.. :(
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
köpte 2 marsvin i sommras som jag har funderat på att ställa ut men. kommer nog vänta ska nog åka och titta en gånfg först så man vet hu det går till. får dom va hur gammla som helst när man ställer dom första gången dom är 1 år nu.
Tror de är inte högre än 6 år?
Jag har betalat för fyra i pet och två i ras men inte bestämt vilka än. Vi kommer i allafall!:-)
Jag kommer denna gång då jag missade utställingen i järna
men men tar igen lite nu.
De vart inte många och ställa denna gång men de vart 1 grupp i alla fall Gruppen består avPipsqueak och Pinki som föddes i sommras
och ska även ställa Pipsqueak i ras tänkte jag kul=)
sen så kommer jag ställa deras pappa Largo i pet.
Vart ligger lokalen utställningen ska vara ? och när börjar det ?
Det är i Kallhäll Folketshus det ligger mitt i Kallhäll det går bra att ta sig dit kommunalt.
Har inte fått bekräftelsen ännu men det brukar börja ca. nio-tio sådär och håller på mest hela dagen.
Varmt välkommen!
Jag är inte helt hundra på om jag kan åka eller inte men har iaf anmält tre grisar så får vi se hur det blir.
Chokladfabrikens Cookie (aka Kvicksilvret, det här lär bli spännande…) i ras och pet. (nonself black magpie)
Flockjurs Qaramell i pet (nonself black harlequin)
Rospiggens Aln i ras (self lilac).
Jag ska dit, dock bara vända och hämta upp lite marsvin ;) Skulle vilja stanna och titta in men jag tror inte jag hinner.
#9 Jag beordar dig att komma! Vill ju träffa både dig och grisarna. :-)
#10 Kul hoppas du hinner spana lite iallafall!
Någon som tar med sig saludjur??:)
Brukar det finnas företag som säljer saker till marvsin ?
#12 Detbrukar alltid finnas marsvin tillsu på utställningarna.
#13 Ja Gnagarboden finns oftast på plats men jag kan inte lva det. Är det någon som vet?
Nån som vet hur dags det börjar och slutar