Zooies Tänder
Har märkt på Zooie att det växer en extra tand på sidan av hennes andra framtänder ,som har blivit en aning längre än hennes andra. Hur skulle ni göra, skulle ni åka in till veterinären och opererat bort extra tanden eller skulle ni klippa av den och låta den vara?

Har ringt veterinären och om ska ringa upp vid nio,jag antar att dom kommer ge mig dom alternativ som finns ovan, dock kommer jag behöva åka in och klippa ner tanden lite då och då om vi inte opererar. Kanske är det bättre att göra ett litet ingrepp och få bort den med en gång?

Då har jag pratat med veterinären och vi ska få komma dit på Onsdag så ska dom slipa ner hennes extra tand, sen skulle dom visa hur jag enkelt kan göra det själv hemma. Tycker jag låter väldigt bra så man slipper åka in varenda gång den blir för lång.
Har idag avlivat en unge för dom två långa tänderna som ska vara bakom dom "vanliga" tänderna nere växte ut genom läppen :/

#usch vad tråkigt lider verkligen med dig, är så hemskt när man måste ta dom besluten, även fast det är för deras egna bästa så känns det alltid jobbigt :-(