Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 650 ggr
Birkis
0

Pussgurkor

När Polly och Tess är uppe ur buren så slikar de på mig jämt.Jag vet att när dvärghammstrar gör det så har de på brist på salt.Är det så med marsvin ochså?

// Birkis

carsbo
0

är inte det mer av en myt? jag tycker inte vi smakar speciellt mycket salt, vi duschar ju så ofta :P

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

juliino
0

Marsvinen slickar inte på dig pga brist av salt. Har flera marsvin som pussas men det gör bara dom som är riktigt tama och trygga med mig. Så se det som ett tillgivenhetstecken :)

Birkis
0

Nu blir jag glad av två andlednigarSkrattandeDels för att det inte är något fel eller så och för att de trivs med migGladDe har ju inte bott hoss mog så änge.

Tack för hjälpen!Glad

// Birkis

Frida B
0

dom gör det av kärlek ;) min hona jag har är väldigt fäst vid just mig, och igår när mamma hade henne i famnen satt hon stilla och mös. men när jag kom och tog henne (hon skulle in i buren igen, mamma var rädd att Mimmi skulle kissa haha) så började hon slicka jättemycket, vilket hon inte gjort på någon annan :) samma sak med hanen, fast han älskar ju alla :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fridaaaa
0

Dem gillar dig :D
Dock gör inte alla marsvin det,inga av mina pussas :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.