Marsvin! :)
Hej! Jag skall kanske få ett virvel marsvin snart men jag vet inte vad han skall heta! :( Det är en hane som är vit och brun! :) Om ni vill skulle ni gärna få ge några namn tips! :)
Simon kanske. Hoppas han får en kompis också :)
Håller med. Enligt djurskyddslagen ska marsvin vara minst två. Simon är fint!
Jo jag jag kommer att skaffa en till! :) Simon är ett fint namn men nä! Nått kanske lite snällare gulligare namn! Ni får gärna ge namn åt den andra hanen också! :)
Sid? :)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Pyret och Grynet
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Vinzent
Edward
Viktor
Virre
:)
victor och minus! :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Rulle
Vadsägs om dom här namnen? :) Virvel, Bingo, Nogat, Kivi, Jag skälv tycker att dom här namnen är fina! Vad tycker ni? :)
#9 Det var fina, men jag tycer att stavningen borde vara såhär på namnen Nogat & Kivi: Nougat, Kiwi…
Hoppas det går bra med ihopsättningen när du har skaffat en till hane! Och gör det snarast. De gillar inte att bo ensamma vet du. :)
#10 Ja det är det rätta stavningen på det :)
Nougat är fint hihi :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Du kan döpa den till..
Herr Muffin
Piff
Puff
det tycker =) jag söta små namn
Tack! :)

#14 var bor du? :) Han är jätte fin! :)

Åkersberga utanför Stockholm. Var bor du? Leverans går eventuellt att ordna till andra platser.
I Finland! :(
Oj skrev vist fel! Tyvärr jag har redan hittat en till marsvins hane men vet ej vad han skall heta heller :( Har ni några namn tips? :)
Plus och Minus?
Dumle och Plopp
Har du någon bild på båda? :)
Nej inte än vet inte hur jag skall lägga in bilder hit :/
#22 Vet du inte hur man gör, eller har du inga bilder på datorn? :)
Vet int hur man gör!
under stället där man skriver st¨år det "välj fil". där klickar du och väljer den bilden du vill ha :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Ok skall försöka! :)
Du gör som #25 så, sedan så kan du klicka i rutan där det står: Visa bild direkt i inlägget. Sen publicera kommentar. :)
nu är det så att jag har inga bilder på marsvinen på datorn 
och jag vet int hur jag skall göra för att få en bild dit?
#29 Har du dem på telefonen? Då kopplar du in sladden mellan dator och telefon och för över bara ;)
Nu är det så att etta av mina marsvin har blivit sjukt :( Så vi har nu fört tillbaka båda marsvinen till djur äffaren,där håller dom på att medicinera marsvinet med olika mediciner! Ok vi kommer inte att behålla dem så ny är vi på väg till en uppfödare för att kolla och kanske skaffa :)
#33 Vad för mediciner? Djuraffärer kan inte ge marsvinen olika mediciner hur som helst, om dem inte vad det är som är fel på marsvin! :S
Varför ska ni inte behålla dem?
Dom sa inte nå vad det hadeför fel! Och han sa att vi skulle försöka skaffa nya!
#35 Du behöver inte skrika.
Ok ja jag hade aldrig mer åkt till den djuraffären. Dem verkar inte ha koll. Men bra att dem sa att ni skulle nya ändå. Men hade inte litat på den djuraffären alls :(