Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 840 ggr
[Hejsanhoppsan1470]
0

Julklappar!

Hej nu är det så här att min mamma och pappa ber mig göra en ny Önskelista :( för på den andra stig det så här: Ett nytt marsvin En angora kanin En get Kläder Hihi mest djur men det är det ända jag vill ha :) Och mamma och pappa tycker inte att vi kan ha allt för många djur :( Så nu måste jag laga en ny:( Har ingen aning om vad jag skall önska mig:( har ni några tips? :) Om ni vill så kan ni ju skriva vad ni vill ha:)

Lyan
0

Ett lyxigt hus till marsvinen ;-)

Fridaaaa
0

Angorakaniner är fina, men ska man ha en måste man kunna raka/klippa den på rätt sätt eller veta någon som kan :) Jag funderar på att köpa en i framtiden :D

Jag önskar mig:

Systemkamera
Kläder
pengar
presentkort
Filmer

mm :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Abico
0

Jag och min syster bestämde oss för att ge bort getter till jul i år, tre stycken har vi köpt. De fick heta Guillou, Persbrandt och Garbo - finfina getnamn! Kanske skulle dina föräldrar gå med på en sån get :P http://www.barnmissionen.se/shop/produkt/kop-en-get/

Det enda på min önskelista i år är en sån här ljuslykta: http://www.cervera.se/I-Rummet/Ljus/Oljelampor--stormlyktor/dorre-rund-bioetanols-lykta-svart Fast jag skulle inte säga nej till ett par goa stickade raggsockor från min faster, eller en get för den delen ^^ Usch vad tråkig jag känner mig, haha.

Hanna 

[Hejsanhoppsan1470]
0

Åh men tyvärr bor vi i Finland Bra tips! :)

Sanni
0

Jag har inte önskat mig själv något extra, men marsvinen ska få mysgrejer från _Charlies till julklapp. De kommer nog inte att hinna till julen, men det stör inte något :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Misarn
0

Jag önskar mig inte så mycket saker själv, men har fått hem en beställning ifrån _Charlie som Marsvinen ska få och sen har vi köpt en KONG till våran valp Alice, blir mest saker åt djuren då jag inte själv anser mig behöva ha mera saker än dom jag har. Om det är något jag behöver så köper jag det själv¨(supertråkig)Glad

ElmerKrudd
0

Önska saker till djuren? =)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

ivrigs
0

Underbar önskelista! Skrattande

Själv önskar jag mig en ny hushållsvåg eftersom min gått sönder, och har man marsvin vill man ju gärna hålla koll på vikten på dem och på ungar som föds. Fast jag får inga julklappar så jag får nog köpa en själv. Men jag kan ju slå in den!

ElmerKrudd
0

#8 Haha vilken bra idé :D Ge sig själv nånting :P 
Egentligen borde man ju nästan köpa julklappar till sig själv på sommaren så man har glömt bort lagom till jul vad man får av sig själv :D

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤