Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1295 ggr
_Charlie
0

Största honan jag sett!

emmaaslund
1

OJ, jisses! Häftigt att det blev hela 6 friska ungar och en mamma som fixade detta! FörvånadGlad

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

[texel]
0

WTH?!

Arinah
1

Oj, den magen var stor. Jag undrar om hon klarade gå själv, benen verkade inte riktigt nå marken. Fantastiskt att det gick bra. Marsvin är verkligen ett djur som aldrig upphör att förvåna.

juliino
0

Oj vad stor!

pinku
0

Haha, stackarn. Hon måste ha varit rätt less på den där magen mot slutet :)

_Charlie
1

Jag tror det är säkert att säga att den där första måltiden efter förlossningen lär ha smakat gudomligt! ;)

Creation
0

Hjälp! Den magen var inte liten. Så kul att alla ungar och mamma klarade sig!

Man kan ju jämföra med denna bebismage dygn 66 hos en hona som fick 6st om vikterna 70-80g. Kommer förresten från den här tråden för er som är intresserade av att veta mer om hur det gick.

Det är någonting med de där buffarna och stora kullar… ;-P

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Creation
0

Himla fina bilder hon tar också, förresten!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

tantnett
0

Men jösses Förvånad. Tur att du förhoppningsvis inte behövt lyfta på henne den sista tiden? det hade man ju aldrig vågat med risk för att skada henne och bebbar.

Men hur lyckades du fota dom ljuvliga bebbarna så på rad? satte du en skruvtvinn på vardera sida om gruppen? Skrattande

Stort GRATTIS till denna underbara sextett.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

carsbo
0

#9 det är inte _Charlies marsvin det är någon hon hittat genom flickir :-)

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Linneaundulat
1

Oj! Förvånad

Måste ha varit jobbigt att ta sig fram med den magen!

Vad bra att de klarade sig, och att det blev ett lyckligt slut. Skrattande

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

Mvh Linnea

dermot
1

Gosh!

Finns ägaren här på iFokus? Saxat från sista länken: "Greetings for marsvin i fokus reeders ;) I can not reply to your topic, but I see from the picture stats that you have found my pictures :) :)"

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

juliino
0

Nej vad roligt att hon/han kikat in här och sedan svarat och berättat hur det gått! :) Roligt att få se bilder på dom små oh få läsa hur  det gått.

Väldigt roligt att alla klarade sig!

tantnett
0

#10 aha! Såg inte det i hastigheten. Skrattande

Marsvin 4-ever Tungan ute.

_Charlie
0

#12 Hon kan se varifrån folk klickat sig genom en länk in till hennes hemsida.

Om tex du skriver en tråd på ett forum, och lägger in en länk till min hemsida där, så kan jag se på min statistik hur många besökare jag fått genom den länken.

På samma sätt har hon upptäckt att hon fått besökare till sina foton härifrån. ;)

Gulligt tycker jag att hälsa genom sitt ena foto eftersom hon inte kan skriva här.. :)

Jag tror föresten Sanni här från forumet köpt sina cream'ar från henne. :)

dermot
0

#15 Jaha! I see, ^^

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

westblom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

men va lik min Mimmi hon är,så här ser hon ut nu och idag har hon gått 68 dagar med bäbisar i magen hon har ökat ca 500 gr

westblom
0

så här ser hon ut

[saphirasmarsvin]
4

Stoooor! I somras såg Cleo ut så här två dagar innan hon fick sina bebisar. Det blev sju små underverk med vikter mellan 85 - 100+ gram.

westblom
0

oj hon var stor och såå många förra året fick jag 6 ungar det tyckte jag va många

Sanni
0

#15 Ja, Kinkku är från hennes uppfödning :)

Har för mig att hon haft en annan nästan lika stor hona, som också vägde runt 1,9kg.

#19 Ojdå! Hon är ju också väldigt stor :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

[Acira]
0

#19 Oj vad stor hon är!