Gott Nytt år!
Gott Nytt År!
På marsvinsfronten 2013 finns det några saker inplanerade, nya betesburar, en kastrat till honorna och eventuellt att någon till gris flyttar in också är det i stora draget. 2012 har varit ett mycket bra marsvinsår, det är ju också första året efter en paus från marsvinen för mig. Först flyttade mina älskade hanar tillbaka till mig i januari och sedan har en flock på 6 honor byggts upp :) Känns bra, efter alla motgångar med tidigare marsvinsår.
Nytt år och nya tag, nu är jag sjuk men det ska väl gå över snart. Lite tråkigt att fira in det nya året i sängen med datorn men vad gör man :P 2012 för mig har varit ganska mycket kaos, men det har även varit ett väldigt lärorikt år. En av de saker jag verkligen vill ska bli bättre 2013 är att vi får ett stabilare väder. Lite sol nästa sommar vore högst uppskattat, både från min och marsvinens sida!
Gott nytt år! :3
2013 blir förhoppningsvis ett marsvins år för mig :3 Ska åka till Ikea om en vecka eller två och inhandla en del saker (symaskin, textil och material till bur)¨Sen blir det byggande och sy för buren och sedan köpa marsvin ^^
God fortsättning på ditt 2013, Juliino!
Så klart att det kommer att bli bättre. Det kommer du se till. Du har så många dagar framför dig att göra detta år till ett riktigt bra år.
KRAM!
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
#3 God fortsättning på ditt 2013 med Mirinda!
Och tack så mycket :)
Mitt mål för 2013 är att bli av med ringormen och få friska djur. Förhoppninharna är ju självklart att alla djuren ska få må bra och att vi ska få ha ett lugnt och skönt år. Förhopningsvis med utbyggda burar.