Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 1125 ggr
Juliannas marsvin
2

Utställning Luleå :)

Så himla kul det ska bli, då har man skickat in anmälan till första utställningen Glad

Arcticas
0

Kul med nya ansikten! Då syns vi där.
Har inte kommit mig för att skicka in min anmälan än. Brukar vara ute i sista minuten, tyvärr.

Juliannas marsvin
0

Ja det ska verkligen bli jätteskoj! Har vart in & kikat på din hemsida, fina marsvin! En av "dina" flyttar hem till oss efter Luleå utställningen, Arcticas Android :)

Juliannas marsvin
0

Då var man redo inför morgondagen, tror jag,

har säkert glömt miljoner grejor!

Glad

Juliannas marsvin
1

Så kul det var! Tack alla inblandade, vi hade en toppendag :)

[LemonLime_]
0

Kan privat folk/icke medlemar komma och titta? Eller går det bra att komma som medlem fast utan marsvin? :3

Samt säljs några tillbehör eller marsvin under eventet/utställningen?

Juliannas marsvin
0

#5 Jag tror säkert att det går bra att komma & titta, har bara varit på en utställning än. Annars kan du mejla & fråga, du hittar info om utställningen på SMF Polar's hemsida www.smfpolar.se

Tror att förra gången jag var där fanns det inga tillbehör att köpa..

Jag själv kommer eventuellt marsvin till salu, finns säkert flera andra som har det oxå, kanske försök ta kontakt med dom som ska dit innan utsällningen :)

[LemonLime_]
2

#6 Tack så mycket. Jag har funderat på att skicka dem ett mail förut men när jag såg en tråd om det här kunde man lika gärna post och så om någon visste här innan ^^ Men nu har jag skickat ett mail till SMF polar så får se vad de svarar :3