Årets PET 2012
Presenterar stolt Flockdjurs Silversurfarn som blev årets PET 2012! Sluträkningen blev precis klar 
Det gick bra på många av de utställningar han deltog i under året, och han vann eller blev bra placerad på nästan alla. Han fick silverkort och vann sin klass varje gång.
Cool kille som fått rutin. Står stilla i handfatet och gillar bli badad innan, lugn och fin vid pedikyr och puts.
2011 blev han 4:a
Silversurfarn är född hos oss. Duettens Uffington är pappa och Flockdjurs Climp är mamma. (Uffington fick vi tillfälligt låna från Godisgrisen.) Surfarn är egentligen dotterns marsvin, men lite min oxå.
Det finns fler i listan som tillhör MiF medlemmar. Bla Imoons Polly och Godisgrisens Botti. Skulle vara kul med bilder på dem med.

Jätte grattis :-D!!
Jättegrattis!!
Hanna
Grattis! :)
Stort grattis! Det var välförtjänt. Jag såg Silversurfarn vinna i Järna.
#4 Vilken sötnos du har där. Man faller pladask för den blicken.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Grattis! 

Åh vad roligt, stort grattis ! :-)
Grattis :D Vilken superbedrift med så stor konkurrens!

Efter önskemål från Arinah så lägger jag in en bild på Humlan här eftersom hon också fanns med på Årets Marsvin listorna (även om det inte var lika bra placering som Silversurfarn här ovan). :-)
I Petklass så kom Humlan på en 15:e plats i år.
I Klippt långhår så kom Humlan på en 3:e plats i år.
(2011 hamnade Humlan på en 10:e plats i petklass och en 4:e plats i klippt långhår i årets marsvin listorna)
:)
(På bilden: Dom två översta bilderna är på Humlan så som hon såg ut när hon ställdes ut. Efter sin sista utställningen så klippte jag ner henne lite så i dagsläget ser Humlan ut som på det understa kortet) :D

#11 tack så mycket :)
#14 Men vilken go kille! Har aldrig sett ett marsvin med "pussmun förut.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

#13-14 Stort grattis Polly och Caspian (och såklart ägare imoon!) :)