Renrasig?
Hej jag har ett marsvin som jag köpte från en kull med abessinier och släthåriga. Jag tycker att hon ser ganska renrasig ut. Vet ni om de hon måste vara en blandning om hon har syskon som är släthåriga?!? Det är svårt att förklara hur hon ser ut.. Men hon har ca åtta st virvlat i pälsen🐹
animal power <3
Har du ingen bild? Lättare :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har bilder på henne men vet inte hur man lägger upp dom:(
animal power <3
#2 Klicka på " välj fil" och sedan "välj fil" igen när rutan kommer upp, klicka på den bild du ska ha och ladda upp :) Här i kommentar då :)
Jo det såg jag men det funkade inte:( man måste ladda upp de, men det funkar heller inte, ska prova lite. Kanske kommer en bild:)
animal power <3
#4 Vad är det som inte går?
När du klickat på "väljd fil" och "välj fil" igen, så klickar du på den bild du vill ha, klicka på "öppna" och sedan ladda upp :)
Bilden kanske är för stor!
Med marsvin är det i princip så att om marsvinet ser renrasigt ut så anses det vara det, däremot betyder det ju inte att det är rastypiskt.
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
När man trycker på "välj fil" sp kommer det upp en text om hur storabilderna ska vara, det finns också två knappar den ena är "ladda upp" och det funkade inte:/ det finns också en knapp där det står "välj fil" Men den är grå vit och funkar inte att trycka på:(
animal power <3
Klicka på Välj fil, prova sedan att klicka i textrutan där filnamnet skall stå - då borde du kunna välja fil. Annars är det knappen "bläddra" (står det när jag tittar) som gäller och sist Ladda upp.
#8 Bläddra får inte jag upp?
Får heller inte upp "bläddra"
animal power <3
#10 Är du på datorn eller telefon? För tror itne det går via telefon.
Är på ipaden ska prova datorn sen;)
animal power <3
#12 Kanske därför, har aldrig gjort via ipad. Men testa datorn :)
Ok
animal power <3
#15 Där det står bläddra för dig, står det "välj fil" på min dator, har google chrome :)
#16 Jag har firefox
TS om du fortfarande inte lyckas ladda upp någon bild så testa olika webbläsare!
#17 Ok kanske är därför ;)
PS tack för att ni tipsade <3
animal power <3
Jag tycker den ser ut som pet, blandras alltså :)
Så söt!
Men inte rastypisk.
ok då vet jag
tack:)
Kramar marsisen och polly<3
animal power <3