Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettlekar
Läst 2013 ggr
Knutte-love
0

Marsvinsspelet

Hej hallå.=) För en gångsskull så lägger jag in ett inlägg här. ;)

Lär bara fråga om ni alla har glömt Marsvinsspelet.com? =P Gick in på mitt konto idag och det är bara 5 personer online.

Sen vet jag att många här inne spelade det. så varför slutade ni? =P

Kramiz Amanda

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

Frida B
0

Det är typ aldrig mer än 7 pers inloggade :p slutade för att det blev tråkigt..

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Aristarcos
0

Spelar fortfarande, bara för att det är inne 5 just nu betyder inte att bara 5 spelar spelet.. Man kan logga in på tider när nästan ingen annan är inne.

Knutte-love
0

#1 Hehe okej. Förr va det ju ungefär 100.=P

#2 Jo jag vet. Men förr när jag loggade in va det 100 dygnet runt ungefär.=P

Kramiz Amanda och Danny!

Twili
0

jag tröttnade rätt snart på spelet, det blev lätt för många ungar och inga som köpte.

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~

godisgrisen
0

Jag spelar det är ju hur kul och beroendeframkallande som helst. Precis efter midnatt är det fler än fem inne. Flört

Fast det går kanske inte så bra…

[SallysPigge]
0

Tyckte det var kul att spela, men tröttnade på att man var ju tvungen att hålla på varje dag osv. Men jag tar säkert upp det någon gång igen :) Är det ny omgång snart tro?

linneakaangas
0

Spelar just nu :P

[LemonLime_]
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag spelade på två tillfällen under olika omgångar, man tröttnade ganska snabbt, av samma anledning som 4# förklarade.

Föreslog att de skulle ha mer/nya bilder men de sa att sidan skulle bli aldeles för krävande då…

Mina skisser på de olika raserna

linneakaangas
0

Jag kan inte se marsvinen som jag importerat. :/

Cavia
0

Jag spelar fortfarande, har spelat sen spelet startade :)

Mina konton heter Coppermine och JumJums, och föder upp abysar och crestar….

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

Knutte-love
0

Vad roligt att höra att det finns vissa som fortfarande spelar. =)

#8 Men gud vilka läckra skisser! =) Det va dårligt av dem att inte ta dem tycker jag.=/ Dem kanske inte räcknat med att behöva "Uppdatera" marsvinsbilderna kanske.. :/

Kramiz Amanda och Danny!

Mari
0

Jag spelar fortfarande och som mest har jag väl sett ca 12st online men oftast är det 0-4st när jag är inne :-)

#8 Väldigt fina skisser men förstår om de kan bli för "tunga" för spelet, kanske går att banta ner dem på något sätt?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

godisgrisen
0

Jag tycker bilderna i spelet är fina. Enkla och rena och färgerna stämmer helt okej. De är ju symboler för marsvinen och funkar perfekt för att visa hur djuren ser ut. Jag tycker att det är onödigt att göra dem mer avancerade. Dina skisser #8 är ju jättefina men inte så neutrala som de bilderna i spelet.

Jag heter Skata och Starbar och föder upp selfar och nonself agouti och argente. Fast det går väl sådär… inga topplaceringar för mig inte.