Bilder!
Hej! Ville bara visa lite goa bilder som jag tog idag! Lägg gärna upp egna bilder som ni tagit också. Älskar gulliga bilder på marsvin, vem gör inte det? ;)
Självklart är det ©opyright på alla mina bilder.
Min nya Avatarbild..
#1 Så Fina! :D
Tack. Hur får du stora bilder i dina inlägg ?
Lotus :)

Trazzel :D

Pepsi :D

Enzo :D

Blixten :D

Alvin :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 Men gud vad fina dom är! Jag smälter för dom allihop, men Blixten & Trazzel är något extra. :D
#8 Tack så jättemycket :)
hihi :)
#9 Varsågod! :D
Fridaakesson, underbara Marsvin!!! :)
#11 Tack :)
Skulle önska att se lite fler bilder på Skinnys ni som har! :D Tycker att de är extremt goa!
Skinnysar önskades och här är bild på mina fantastiska grabbar, brorsorna Lixims Golden Nugget "Malte" och Lixims Golden Gate "Mums" :) (Haha, ihopklippet ser nästan ut som att det är samma bild)
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
#14 Åh så fina! :)
#16 Så söt! Är det en silver agouti? :)
#18 Åh så mysig han ser ut! :D mumsat i sig något gott?
#19 Han är mysig hihi Japp helgsgott: morot ;)
#17 Ja det är hon, barnen kallar henne "Råttan" & mamma tycker hon ser ut som en chinchilla i färgen :)
#16 Den blicken får mig att titta efter persiljakrukan. Oval får mig att smälta.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
#22 Nu blev superförälskade Gozo jättesur. Hur vågar matte låta bli att skicka en hälsning till hans stora kärlek Humla?
OK, OK …. Här kommer 
till dig Humla, från Gozo - det blyga marsvinet med något drömskt i blicken.
#23 Humla skickar en stor kram och puss tillbaka till Gozo! 

#18 Naw så söt! Så härligt orange om munnen ;)
Min vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/
Mvh Linnea
#26 Jo jättegullig! Se bara de små framtassarna! 
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
så söta marsvin ni har allihopa

#26 Nej men så go! Jätte gulligt ju ♥ :) #29 Men så fina! Älskar den vita cresten :D ♥
#26 Surikaten Ploppis ser ut att vara lite tort´n white-rutig på magen. Stämmer det?
#31 Jag vet faktiskt inte ;) kan inte riktigt färgerna och tecken,
Jag har så dåligt med bilder på våra tort´n white-pojkar. I alla fall är det svårt at visa deras teckning och färger tydligt. Gozo (han som ligger i sitt lilla hus och drömmer om Teddymarsvinets Humla) och Dumle är inte "korrekt"-tecknade. Ett tort´n white-tecknat marsvin, som kan ställa upp i rasklass har faktiskt färgerna i rutor. Det finns beskrivet på Svenska marsvinsföreningens hemsida.
Gozo och Dumle struntar i att de inte är rutiga. De trivs med livet som pet-marsvin här hos oss. För mig är det de underbara kontrasterande färgerna som är det vackra. Det finns, mig veterligt, bara en uppfödare i Sverige som föder upp dessa fina marsvin. Isoldes heter hennes uppfödning och hon bor här i Stockholmstrakten.
Jag sätter in en bild så ser du hur vår Dumle ser ut.
Jag tror inte min lilla Ploppis heller är "korrekt tecknad"… 😛
#36 Jätte fin!
#37 tack. Han var väldigt svårfotad då han absolut inte ville sitta still.
(Hans lillebror Milo dog idag 😭 men hoppas snart kunna sätta ihop Milos föräldrar igen och hoppas på iallafall en lika fin till som Toulouse och kanske en som Milo också)
#38 Åh, nej! Jag beklagar verkligen. 😕