Nonself bildtråd
Melvin, black/golden/white, misstänkt tort´n white, dock grovt feltecknad. Min ängel som förgyller dagen!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#4: Åh dina limpor är så otroligt vackra!
Får jag fråga hur Sågstugan's Drutten's stamtavla ser ut? :D
Fina små marsvin alla har :) Har jag förstått det rätt att en nonself är ett korthårigt marsvin med flera färger? Stam eller ej så heter de alla nonself?
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
#6 yes :) min Melvin är en nonself (inlägg #2) och han är köpt som omplacering, vet inte ett skvatt om hans bakgrund eller stam eller någonting, men han är ändå nonself :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#2 Så underbart vacker!
#4 Vad har hänt med Sherlocks öga?
#18 hos förra ägaren bodde han med en kanin, han fick troligen en spark för hans öga var i strimlor när förra ägaren fann honom.
#19 Nej men fy vad hemskt! Inte ha marsvin med kanin med andra ord :(
#21 Åååh, mitt drömmarsvin! Han råkar inte vara till salu? ;) Kan du inte lägga in en till bild av honom från sidan så jag får dregla lite vid datorn :P
#26 Åååh en till supersnygging ;)
#23 Här kommer ett gäng (hoppas ni andra har överseende med alla bilderna) bilder på Oval som är en tjej, inte till salu men kanske förhoppningsvis kommer att få fina silver agouti bebisar i framtiden :)
#28 Tack för bilderna! Både jag och min man säger "naaaw" här vid datorn. Vilken tur att hon inte är till salu för t.o.m min man som sagt "två marsvin är max" svarade nej på frågan "skulle du kunna motstå den där" ;)
#32 Hon är så fin, väldigt snäll & go, min favorit oxå :) Barnen tycker att hon ser ut som en råtta ;)