Rävlanda 23/2
Är det någon härifrån som ska åka?
Jag ska på frsta utställningen ja jag minns inte exakt när jag stälde sist
, Har ahft ett lite uppehåll för egen bebis men nu är hon så stor så hon får stanna hemma hos pappa
.
Jagh ar i alla fall anmält nu =D
Det blev
Chocopop´s Balabandhu - pet och Ras
Chocopop´s Dianha ras och pet
Känner att två djur räcker denna gång behöver en mjuk starty sen uppehållet =D kan säga att jag ävenär laddad till tusen just nu 
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 
Var ligger rävlanda?
Låter inte som det ligger allt för långt ifrån mig…
Är själva utställningen på en skola/tom lokal?
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu

Jag ska inte ställa ut (har lovat mig själv att inte ställa ut innan jag kan ställa en uppfödargrupp), men vill gärna åka dit och titta och prata lite. Vet inte än om vi har råd och tid, vi får se…
Jag kommer åka dit och titta i alla fall 
puttar upp lite då anmälan går ut på tisdag , jag har redan börjat förbereda ;) Teddy öron som är ruggigt suttsiga :s krävs ordenkligt rengöring och lite olja ;)
jag ska eventuellt dit och fota och titta på alla underbara svin!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag kommer, men vet inte om jag tar med mig någon gris; däremot ska jag hämta hem! 
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
#6 grattis! Nyfiken, vilken ras är h*n? 
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#7 Man tackar! :) Det är två rexhonor från Susanna på Drömboets :)
/ Emma
#8 åh, hennes Ch-teddys är så fina! Alla är förståss underbara, men är svag för Ch teddys
Du får bjuda på massa rexbilder när dom kommer!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#9 Ja, det är de verkligen! Det ska jag absolut göra
Transporthjälp
Dock har jag insett att det blir en redig peng att lägga ut på resan ner till Rävlanda, så nu söker jag efter någon som ska dit och som sedan ska upp en bit i landet. Hittar jag ingen transport så hämtar jag de självklart ändå, men skulle verkligen uppskatta leveranshjälp. Har skrivit i Djurtransport-grupper men om någon här vet med sig att de kan hjälpa till redan nu så får denne gärna PMa mig. Önskar flickorna upp i landet mot Uppsala, Örebro, Stockholm, Eskilstuna-trakterna. Jag kan åka en bit för att hämta upp dem så "Till-ort" kan variera.
/ Emma
Jag ska till Rävlanda.Skickar PM.
#11 Såg, det vore guld värt! 
/ Emma
Åh jag måste anmäla idag, insåg precis att jag är domare (braaaa koll jag har alltså) så inga pettar att fundera över åtmistone. Ras då, hrm…
Jag kör förresten från Alingsås och har plats i bilen om någon vill åka med därifrån eller längs vägen.
Hanna
åh vad roligt! Kanske skulle åka och kolla.. behöver man anmäla innan för de? va kostar det?
Finns de fler Rävlanda än 1?
hur går det för er andra? här går det åt skogen känns det som 🥶 . ena grisen till låter inte att jag städar öronen eller fixar tassarna han bara dampar runt XD får hoppas på att jag får ordning på han annars får jag stycka han
#14 - du behöver inte anmäla för att komma och titta och det är gratis ^^ #15 - att stycka vore väl lite hårt ;) jag är klar med grisarna - både Vilda och Gigi har fått sig sina bad :)
Hanna
#16 ja jo det är väll å ta i kanske ;) menar stryka 🤪får se vilket humör gossen är på i morgon
Jag sks inte dit längre :( usch, som jag såg fram emot det…
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#18 va tråkigt :(.. hur normal är jag igenkligen? att gå upp kl 4? när jag fixade allt igår! ja ja nu sitter jag i köket och väntar på tidningen (. som för övrigt är sen) den brukar komma kl 3 …. be man kan ju fixa lite med djuren då :)
efter en timmas velande får Balabandhu åka med ändå :). nu ska jag bara fixa pap lådan till det lilla Grynet som ska med hem efter utställningen :)
#20 - Men hjääälp vad gör du uppe så tidigt? Jag är på väg, haha, sååå himla trött. Skulle åkt om två minuter sedan ;) Djur ut i bilen och jag ut i bilen och så kör vi, ses snart! Hoppas jag slipper en massa vilddjur på vägen den här gången.
Hanna
#21 sam åkarna kom tillit vid halv 6 skulle gått upp halv 5 men vakna 4 tänkte då lika bra att gå upp :) å tur va det för då han jag med att ångra mig gällande balabandhu :) han har gått rumpan badad nu på morgonen ;) så han är nu surare än citron ;)

Lycka till!
Lycka till allihop :) Jag får åka och kolla nästa år eller till jul.

Lycka till :-)
hur gick det för alla som var där? Själv var man på bio istället och såg madagaskar tre, har nog aldrig skrattat så åt en film 😃 (dålig humor som man har)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)