Intressant?
Tänkte höra om det är någon/några här som är intresserade utav att höra hur en cuy låter när de blir upplyfta? :P De låter rätt speciellt och högt nämligen :P
Inte säkert att hon alltid kommer att låta såhär dock :P
Tänkte att jag skulle kunna spela in ett litet ljudklipp utav hur hon låter om det finns intresse för att höra ^^
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Jag hör det gärna :)
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
Va kul. Det är verkligen ett speciellt ljud :P
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Jag vill oxå höra!
Ska försöka spela in någon dag i veckan då ^^

Skulle verkligen vara intressant att höra :)
MVH Erika :)
Jag har lyft en Cuy och han lät som "vanliga" marsvin,bara något högre men inte mycket :P
Din kanske har en bra stämma? hihi :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tror de låter mindre när de är mer vana vid att bli upplockade dock :P hon kommer nog inte låta som en stucken gris föralltid :P
#7 Om du menade mig, så vet jag det ;)
Denna var dock hos min mamma, hon var "grisvakt", 3 månaders gosse :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.