Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 653 ggr
Azeman86
2013-03-05 08:30
1

OT. Samlare?

Hej alla!  Jag vet inte om jag får skriva detta här. I så fall får ni väll plocka bort.  

Undrar om det finns flera samlare här med härliga samlingar och samlarobjekt? I så fall, joina oss vett ja! Fynda och träffa alla möjliga samlare! 

http://www.samlar-forum.se/

Det är ett helt ny forum på nätet. Som är skapad åt alla samlare och för alla möjliga samlarobjekt som finns! Ni kan visa upp, prata & diskutera, ni kan annonsera, vi har även en sektion för engelsk talande, för de som har svårt med svenska eller som inte kan svenska. Och mycket mycket mera.  Kolla in! ;)

(Hoppas att detta inlägg är okej :) )

Teddymarsvinet
2013-03-05 09:20
0

Vad har detta med marsvin att göra? :s

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Twili
2013-03-05 11:30
1

#1 ot = off topic = det behöver inte vara om marsvin.

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~

Azeman86
2013-03-06 09:14
0

#1, Precis som #2 skriver så är det ett OT inlägg, precis som alla andra ot inlägg. Det står även stort i ämnes rubriken OT. Så det var förvarnat om att det är ett OT inlägg.

_Charlie
2013-03-06 09:16
0

Det är väl fullt tillåtet att reklama om nya forum på övriga forum? Det görs ju hela tiden, annars hittar ju ingen till de nya forumen. =)

Azeman86
2013-03-06 09:18
0

#4 Oftast brukar det faktiskt inte kunna vara tillåtet. ^^ Men ibland så läre man göra fulingar. =)

_Charlie
2013-03-06 09:21
0

#5 oj då.. 😃

Azeman86
2013-03-06 09:25
0

Fast forumet kanske ser lite tråkig ut just nu så hoppas vi att många människor som är samlare och har nå samlingar, eller kanske bara är nyfiken på samlare/samlingar. Eller kanske bara har något tjusigt samlarobjekt bara hittar in. 

Forumet är inte klar än heller. Vi håller på att jobba med färger och utseendet fortfarande. Men alla forum finns där nu alla fall. =) Väldigt stort är det när man väl har kommit in, och plats för alla möjliga samlingar. Som stenar, barbie, snäckor, bokmärken, BJD, frimärken, manga och anime, mynt, spel, filmer, djur motiv, porslinsdockor, ölburkar, coca cola, och mycket mycket mera. =) 

Själv så är man en samlare på lite allt möjligt, men främst har jag mina bokmärken. Men även manga & anime prylar och lite annat. =)

Vi har som sagt även en engelsk sektion som har en massa forum med som även den svenska sektionen har. Fast allt är på engelska såklart där inne. =)

Azeman86
2013-03-06 09:26
0

#6 Men där det inte tillåtet så tas inlägget bara bort ändå så. =)